„ce faci de sarbatori?”


 

E intrebarea cu  care sunt bombardata pe mess sau la tel. O intrebare ce ma irita in aceasta perioada, ceea ce ma face sa raspund simplu si frumos : ” dorm!”

Un raspuns ce ii lasa masca pe interlocutori si nu mai zic ceva legat de acest subiect si un raspuns complet adevarat. A dormi este activitatea mea mea preferata. Ador sa dorm si asta o recunosc fara nici un pic de rusine sau vreo jena. Da! o viata o am si pe aia o dorm! E nasoala viata fara somn, fara a dormi , fara a visa.

De ce intreba oamenii aceasta „minunata” intrebare?? De parca ar fi cu adevarat interesati de ce ai face. Este doar inca o intrebare de a evita acea clipa penibila de liniste dintre 2 persoane sau de a incepe o conversatie, doar ca sa nu zica celalalt ca nu l-ai bagat in seama. Deci, scumpii mei, folositi aceasta intrebare cand cu adevarat va intereseaza.

Deja au inceput mass-urile stresante si ipocrite  gen : ”  ii doresc numai bine celui ce citeste acest mass” blalala iar la sfarsit ” NU-L IGNORA”. va „citez” din memorie ca dupa 3 secunde am apasat pe x-ulica .

Am mai zis si anul trecut, o mai zic si acum : sarbatorile nu mai sunt aceleasi…. nici oamenii. traiasca publicitatea!

Vroiam sa promovez o campanie a pentru acei copii de care v-am povestit ce sunt in grija unui preot.

Azi am prins din zbor la stirile de pe pro ca se face o campanie si etc si ca daca dai un like.

Si dai si cauta pe site-ul lor stirea. sincer ma asteptam sa fie unul din primele pe site… surpriza… e ultimul.

asa ca eu o sa va dau link-ul direct. trebuie sa aveti cont de fasbuc  :

site-ul se numeste  salvaticraciunul  si nu va costa nimic sa dati un like!

 

2 gânduri despre &8222;„ce faci de sarbatori?”&8221;

  1. Asta cu Sarbatorile e un subiect gen: ce frumos e afara! Mai, recunosc, si eu intreb lumea de prin jur ce fac de Sarbatori, si asta pentru ca chiar ma intereseaza. Am eu alte subiecte de back-up pentru cand se lasa linistea. Nu vad absolul nimic stresant si iritant in intrebarea asta, mai ales ca-i doar o data pe an. Dar ma rog, fiecare cu pasaricile lui.. Pana una alta, Sarbatori Fericite Ale! :* 😀

Lasă un răspuns

