hai sa vrajim


 

In ultima vreme ma dispera minunata stire a vrajitoarelor si procesele impotriva lor…etc…bla-bla…

Am ajuns la stadiul ala de iritare. La acces in reluare aparu Guta ce o comentat naivitatea fostei sotii ce de fapt nu era sotie ci doar amanta cu care a facut 2 copii ce acum sunt la el … in fine… telenovea de-a dreptu`. Si gagica asta ( mamaie de-a dreptul dupa cum arata) a cheltuit o avere pe vrajitoare si manastiri  cu motivul expres de al il tine pe Guta langa ea ( ce o fi vazut la el… sa mor daca stiu… bine, inafara de bani).

„Vrajitoria” sau mai bine zis inselaciunea, este de cand este omul atat de interesat si curios de destinul sau , de viitorul acela mirific si nestiut.

Nu neg existenta celor care cu adevarat pot sa vada franturi din viitorul cuiva, dar aceia sunt cam putini. Asa ca oamenii destepti si care au reusit sa isi lase constiinta deoparte,te pot face sa crezi  ca sunt cu adevarat oameni ce pot citi viitorul, ce te pot ajuta cu vraji si incantatii. Adevarul este ca, cumva ii admir pentru acel simt fin de observatie si psihologia umana ce o cunosc, pentru ca la asta se rezuma totul pentru a iti da raspunsurile ce tu , inconstient le vrei si le cauti.

Marea parte  a vrajitoarelor sunt de orine rroma, adica tigani, ca aia care trebuie nu se supara. Din asta putem concluziona ca tiganii nu sunt asa prosti precum ii considera majoritatea. Nu ii urasc sau sa am ceva impotriva lor.  Eu am ceva cu oamenii ce nu stiu sa se comporte in societate, cu cei ce jignesc si injura, cu cei ce ne fac tara de cacao.

Legat de ghicitul viitorului am avut o experienta tare amuzanta acum cativa ani (era sa scriu zeci de ani). Cred ca de fapt sunt vreo 10 ani. Eram o copila in vacanta de vara… deh la discoteca p-atunci si venisera 2 tiganci p-acolo la ghicit. Tiganii veneau vara p-acolo. Erau tigani din astia „calatori” cum le zice tata. Inofensivi deoarece nu furau sau faceau probleme. Si tiganca mai batrana tot zicea….se dadea pe langa mine si cu cine mai eram ( una din cele 4 izbitele ale lui var-miu) sa ne ghicesca. La restul le cerea cate 2-3 lei… eu am iesit mai ieftin ca a zis ca vrea sa imi zica ceva dar nu imi cere bani multi. i-am dat acolo si eu ..nici un leu… 50 de bani de acum. Si mi-a zis asa : in zilele astea o sa iti iasa o broasca in cale, asa de nicaieri, in aceiasi zi sa te feresti de un baiat cu ochi albastrii si mari, o sa te raneasca. La 18 ani o sa ai o cumpana, dar o sa treci peste. Si asta a fost.

Peste ceva zile.. in saptama ce a urmat, m-a pus bunica sa strang fanul din gradina din spate… un ditamai dealul si ca sa vezi… m-am speriat de ditamai broscoiul. Am ras cu lacrimi amintindu-mi de spusele batranei. Acum eram curioasa de tipul cu ochi albastrii. Mai tarziu in acea zi am fost pana la magazin, unde, din neatentie a dat peste mine , calcandu-ma pe picior un bun prieten ce avea ochisori albastrii. Bineinteles ca l-am facut sa plateasca pt durerea produsa, asa ca m-am ales cu un suc.  Cumpana de la 18 ani a fost aia cand nu am luat permisul din prima…. am suferit atunci cum n-am suferit vreodata.. o zi si ceva am plans… era o tragedie pentru mine.

Deci aveti grija si nu fiti naivi.

Acum va las cu ceva ce ador :

Lasă un răspuns

