Duminica mea


A trecut si prima zi de „mieriii cristamaassss”…. cam ca o duminica normala….. asta e pt mine, pentru voi, posibil o zi excelenta, mirifica, minuntata.

La mine…. hmmm… ziua in care mi-am despletit coditele „faurite” aseara si acum am un par voluminos si ondulat….. sunt, aproape o creatza.

A nins… un pic… a fost frig.. si am bolit in casa…

In schimb am descoperit un serial vizionabil pe vplay.ro si se numeste AWKWARD despre viata unei adosescente ce mai scrie si pe  bloguletzul ei…. deja vu?? :)))

Deobicei, in perioada asta incep sa ma simt obosita psihic….. din ce in ce mai obosita, parca toate relele ce au fost pe parcursul anului se aduna tocmai in aceasta perioada…. asta mie mi se intampla… de foarte mult timp…. oare sunt singura??

Imi mai scoate la iveala un zambet pe fata dragutzul de Bendeac….

Ma bufneste rasul  cand mi-am inchipuit ce ar zice  petrecaretii ce mi-ar citii blogul din greseala : ” ce fraiera si fiinta banala” cred ca asta ar fi in gandul lor.

Poate asta sunt… poate… nu se stie… poate s-o trezi vreodata the party animal din mine… cine stie ce bestie zace in mine :))

Not a good day to write…..

va las. petrecere placuta

Lasă un răspuns

