betie de la lapte?


 

Ieri am facut exces de lapte….. oare e posibil? Se pare ca da.

Cum eu sunt eu si eu nu-s prea in rand cu majoritatea, laptele are un efect ciudat la mine.

Cei care ma citesc de multisor, stiu ca eu sunt mai  viteaza, haioasa si plina de viata de la chestia asta alba, buna si revigoranta , de parca as fi baut wiskey cu red-bull sau altceva energizant.

Binedispunerea m-a tinut pana la 2 azi-noapte pana cand am intrat intr-o stare de moleseala de toate felurile, natiile si culorile…. deh.. a venit tanti si is mai sensibila.

Stati calmi ca nu am iesit aseara din camera mea… am dat drumu` la muzica la un nivel tarisor ( tata era cu muzica lui) am dansat si m-am jucat nfs carbon … dar m-am distrat asa pt mine… sa vad azi ce fac… deja sunt la cea de a2a cana cu lapte simplu…… ca am baut si cu cafea… hihi……

 

Lasă un răspuns

