Rev-ul si tembeliziunea


 

Au aparut spoturile cu ce ofera fiecare „prost” pe canalul lui…. reactia mea a fost si este : ” yachhh… raman la filmele de pe calc”

Singurul mai stralucit e show-ul special a lui Beandeac, dar e de la 20.20 pana la 21 si ceva…

Nu stiu de ce, dar am impresia ca revelioanele trecute, dinainte de 2009.

Erau parca mai haioase. Aveai la ce sa te uiti….. acum…..acum nu mai e nimic… numai superficialitate, plastic…. nu mai exista originalitate….

Rev-ul o sa il fac in fata unui film la calc, cu punga de seminte langa si paharul de suc cu vin … sau o alta varianta : cana cu vin in care se inmoaie tacticos bucatele de cozonac pt o gherghelire (imbatare) mai rapida si de durata  😀     da… merge de minune…

o sa fac un maraton de FAST AND FURIOUS. deja imi descarc filme full hd :d sa profit pt a mia oara de monitorul meu dulce si frumos . Da… mi-au murit laudatorii 😀

O sa imi fac eu rev-ul frumos..pai nu? daca nu eu, atunci cine?? 😀

 

 

 

4 gânduri despre &8222;Rev-ul si tembeliziunea&8221;

  1. Chiar daca cu intarziere, iti urez si eu sarbatori fericite .. Ms de urarea ta, num-am uitat pe blog dupa urari, recunosc ca urasc sarbatorile si nici nu ma asteptam sa primesc vreo felicitare ( de fapt..esti singura din mediul online care a facut-o..deci :p).
    Sper sa ai parte de un revelion frumos si ..iti urez vizionare placuta la fast and furious, l-am vazut si eu hd ..atunci cand a iesit..

    1. Strainule, nici eu nu-s cu sarbatorile, dar pt ca imi esti drag asa ca blogger ti-am lasat urarea.
      App de FAst and Furious… le vad pe toate …hihi.. apoi sa ma fereasca Dumnezeu sa conduc :))
      Sa ai parte de un rev minunat…

  2. Un mod foarte bun de a petrece revelionul. Pe care il practic de vreo patru ani cu succes.
    Televizorul e de aruncat, sincer, daca ai internet si poti sa alegi tu tot ce vrei sa vezi, de la stiri pana la filme. E destula manipulare in mass-media cat pentru luna, Marte si Jupiter, daca ar fi populate.
    Si pana la urma revelionul reprezinta ceea ce vrei tu. E un moment special creat de niste oameni, a carui semnificatie le-a fost impusa apoi tuturor oamenilor. Nu-i niciun motiv pentru care cineva n-ar putea sa i-o schimbe.
    LMA

Lasă un răspuns

