maine si … gata


 

A mai ramas doar o zi din an…. inca una…. aproape 24 de ore… mai mult sau mai putin, depinde cand cititi.

Am inceput sa dau peste serialele produse de Mtv… fainute..

Azi mi-am facut ordine si curat.. maine am de spalat hainute si de facut papa… asta se preconizeaza…

Inca nu stiu daca imi pun unghiute false sau nu.. parca as vrea si parca nu… nu stiu.. macar sa ma alint si eu asa.

Imi pandesc porcu… tre` sa-l prind…. maine il pun in rumegus nou, de spalat, l-am spalat inainte de Craciun… oricum pute frumos.

Gata.. am prins inculpatul ce molfaie acum din o bucatica de rosie si painica .

Mi-e frig…. iar a intrat frigul in ale mele oase…

De final va las cu trailerul ala bun pt Fast and Furious 6

 

Lasă un răspuns

