ganduletz


 

Iar incep fara titlu si mi-e sa nu il uit, cum am patit-o de multe ori.

Ma uimeste starea asta ce ma mai „tazneste” din cand in cand , starea aia in care simti ca te uiti la teve la un serial ce nu l-ai vazut o bucata de timp si acum recuperezi si ramai surprins de schimbarile facute, de evolutia personajelor

Te minunezi cat de repede a trecut…

Si apoi realizezi.. serialul e viata ta.. tu esti p-acolo…. un personaj…

Parca trece timpul mai repede… nu mai ai vreme sa iti stochezi noile amintiri.. totul e o graba din ce in ce mai mare.

gata.. nu va mai stresez..si asa am impresia ca incep sa ma repet in articole… sau poate sentimentele mele se repeta.

 

 

 

Un gând despre &8222;ganduletz&8221;

  1. Mda… viata te ia prin surprindere uneori si e mai schimbatoare ca vremea… nici nu realizezi cand din ceva bun de pus la rana se transforma intr-un ghimpe in coasta si invers… sau poate stii si nu iti dai seama sau nu vrei… ce-i drept am stat mult timp dupa terminarea liceului si m-am intrebat: si acum ce? ei bine… si-acum… continui sa merg, sa simt, sa lupt, desi stiu ca in viata pot castiga o serie de lupte, razboiul l-am pierdut inca de la nastere… numeni nu traieste vesnic…

Lasă un răspuns

