inceput bun de an


 

In prima zi din an m-am ales cu 217 de vizitatori (ce-i drept vreo 60 si ceva au cautat pe „goagal” urari de 2012, titlu ce l-am pus in timp ce mi-am dat seama ca o sa fac trafic asa… stiu… sunt sconcs.. dar deh… tre` sa marim media de vizitatori ) si cu doi cititori  ce sunt pe cale sa devina fideli.

Ma bucura ca primesc comentarii, ca sunt oameni carora le place sa scarjelesc eu p-aci, chit ca am greseli de redactare… deh.. daca mi-e lene sa scriu in word si apoi sa verific de 10 ori apoi sa dau copy-paste aici, sa mai verific odata apoi sa dau publicare… imi place sa scriu direct aici si verific de 2 ori….lenea asta.

Am aflat ca voi fi iar matusica ,dar pe partea cealalta a neamului. Sa-mi traiasca nepoteii!!!!!!

Deci, am intrat cu dreptul in anul asta… hai ca-i bine!!

O sa revin mai tarziu

Have fun and play nice

 

 

2 gânduri despre &8222;inceput bun de an&8221;

  1. ‘neatza (:|! felicitari pentru faptul ca vei fi iar matusica, dar si pentru numarul de vizitatori din prima zi a anului! 🙂 cat despre faza cu urarile de 2012… eu am invatat una si buna : scopul scuza mijloacele… Deci, asadar si prin urmare God forgives you 🙂

    Cheers!

Lasă un răspuns

