Femeile si culorile


 

Mi-a ramas pe retina comentariul unuia pe de  cocalari.com cum ca blogul meu e cu roz… si si-a piedut 2 minute din viata. Nu m-a afectat faza cu minutele ci treaba cu roz. Oricum stiu ca parul roz al gagicii din wallpaper nu e chiar roz ci are o alta denumire.

Nu stiu daca ati observat, dar majoritatea femeilor au o chestie cu fiecare nuanta de culoare. Pentru fiecare au o denumire. Sincer… eu nu am aceasta capacitate de a stii fiecare tip de nuanta si denumirea ei.

De exemplu : „loz” are mai multe nuante : hot pink , deep pink, MediumVioletRed si PaleVioletRed

Gagicutza de pe ecran are in cap o amestecatura de culori printre care : Fuchsia , DarkMagenta, rosu, rosu inchis .

Sincer, le admir pe reprezentantele genului feminin pt simtul de observatie si pentru tinerea de minte.

Eu sunt, cred ca mai rau decat barbatii. Rosu e rosu… roz in mintea mea cuprinde tot ce e roz pana si fuchsia care e nuanta de violet.. dar deh.. eu vad roz ( si da.. imi place rozul). Pana si oja de pe gheare eu o vad un violet deschis dar ea e de fapt „lavanda”…

Mintea femeilor e complicata,  detinatoare de multe informatii si cu o logica uluitoare ce nici eu nu o pot intelege. In mod normal, fiind de acelasi sex, ar trebui sa stiu ceva legat de modalitatea de gandire a celeilalte, dar mai usor pricep si inteleg logica unui baiat/ barbat decat cea a unei fete de 16 ani.

Ok… nici eu nu ma inteleg pe mine, dar asta e cumva de ciudat de normal…

Respect tipelor din partea mea la faza asta.

Pentru cei ce nu stiu toate denumirile culorilor va recomand aceasta pagina de „goagal„.. veti ramane surprinsi si sunt doar denumirile culorilor folosite pe web.

Si inca o idee de final, ce nu are legatura cu ce am scris mai sus.

Am observat pe fasbucul meu ca in perioada 25dec-4 ianuarie multi si-au schimbat statusul din „in a relationship”  in ” single”.. ce fac sarbatoriile din oameni.

 

8 gânduri despre &8222;Femeile si culorile&8221;

  1. Oh, who gives a s**t about that bastard anyway?? Acu’ pe bune… daca nu ii place sa nu citeasca insa gusturile nu se discuta… oricum ne-a dovedit ca e un maimutoi fara creier dat fiind ca a dat nota blogului dupa ce a citit CATEVA RANDURI dintr-un thread (P.S. da… stiu si eu comentariul lui pwtzifer), nota care de obicei ti-o formezi abia dupa ce citesti macar o pagina.
    In fine… nu e stilul meu sa ma murdaresc de petrol asadar nu ma cobor la mintea lor. Cat despre scara cromatica… chiar nu vad rostul in a complica lucrurile cautand denumiri pentru fiecare nuanta… (lazy me :D)
    Nu te mai stresez in continuare…
    P.S. daca asta te mira stai sa vezi ce o sa vie de Sf. Valentin si de Dragobete =))

    Cheers!

  2. Apropo, background-ul asta cu fata cu roz e super fain, chiar cel mai fain din tot ce ai avut pana acum. Singura mea problema este ca imi pare ca nu se prea potriveste cu imaginea din antet. Incearca sa scoti antetul, si in locul pozei sa scrii Aletzsa’s blog cu un scris mai .. altfel. E doar o idee 🙂 Nu de alta, dar exact cea mai interesanta parte din background o acoperi.

Lasă un răspuns

