un capitol in sfarsit incheiat


 

Am avut o revelatia si imediat m-am apucat sa scriu.

Am ascultat Narcotic Thrust – I Like It  si nu mi-am mai adus aminte de Vali… my first love… si asta pt prima data in acesti 3 ani de cand s-a intamplat „minunea”.. era un fel de melodie a noastra…Jucam un joculet pe fasbuc ala cu diamond dash sau cum ii zice.. si atunci… m-a lovit… m-a revelatia nu ceva in joc sau dificultatea jocului, desi era sa arunc mouse-ul la un moment dat, desi saracu nu are nici o vina.

Sa revenim… si mi-a picat fisa…..AM trecut peste…nu mai simt nimic, nu mai am nici un fel de intrebari… am acceptat ce a fost si nu mai am nelamuriri in privinta a ceea ce a fost… s-a incheiat capitolul.

Am inceput sa caut alte melodii ce le asociam cu el gen : September – La La La (Never Give It Up)  … nimic… nici o amintire, doar bucuria de a asculta o muzica veche si buna.

Ma simt usurata… ma simt bine….ma simt impacata.

Poate ca anul asta 2012 nu e chiar atat de rau  😛

Have fun and play nice…

 

2 gânduri despre &8222;un capitol in sfarsit incheiat&8221;

Lasă un răspuns

