de ce imi plac asiaticii


 

Ideea de blog mi-a venit in timp ce ma uitam la o drana coreeana pe peteava.ro numita POEZIE , un film de 2 ore ce m-a facut sa ma gandesc la multe, printre care si motivele de ce imi plac asiaticii sau, mai bine zis , ce imi place la ei.

Bineinteles ca ma bazez pe cele vazute in filme/ seriale, pe ce m-am mai documentat pe net, carti si reviste.

Imi place ordinea si curatenia lor. Pana si Buzdugan ce e in vacanta in HONG-KONG posta pe fasbuc ca cei care-s raciti poarta masti pt a nu ii infecta pe ceilalti,

Daniel Buzdugan

Cred ca cei din Hong Kong au un cult al curateniei . In metrou nu miroase deloc a transpiratie desi e foarte aglomerat . Am vazut si oameni saraci dar foarte curati iar in toate toaletele in care am intrat este o curatenie impecabila .Lumea trage apa la wc , si nu arunca chestii pe jos . Si am mai remarcat ceva : oamenii de aici nu sunt supraponderali”

Am vazut deseori in filme, mai ales in cele coreene, ca la intrare toti se descalta si au  papucei de casa la intrare, papuceii pt musafiri si papuceii familiei.

Respectul este nemaipomenit si acea inclinare a corpului, nu a capului cum mai facem unii dintre noi, demonstreaza ca se respecta intre ei. Cu cat e mai mai marea aplecarea cu atat putem intelege ca persoana care este salutata are o  insemnatate mare pt cel ce isi arata respectul.

Ce am mai observat si mi s-a parut interesant inca de cand eram mai micuta este faptul ca atunci cand beau ceva dintr-o cana sau pahar, il tin cu ambele maini, precum si pozitia mainilor cand li se toarna in pahar este interesanta, cealalta mana , care nu tine recipientul este pusa pe antebrat, pe partea interioara. Mai tarziu, am aflat ca este recomandat sa bei asa, adica sa tii mainile pe cana sau o mana pe pahar si cu cealalta sa sustii fundul paharului. De ce? Pentru ca asa intrii in contact cu energia lichidului din interior, ii arati respectul cuvenit si astfel, se asimileaza mai bine.

Mai au si acel ritual al ceaiului ce e o capodopera, daca pot sa zic asa, desi e enorm de lung, dar am reusit sa il vad pe net (traiasca netu).

Ce este si mai interesant  este faptul ca desi pe strada nu se arata a fi afectuosi, adica sa se pupe cum fac europenii si altii, au moteluri la fiecare pas aproape, unde nu te intreaba nimic si se poate inchiria camera cu ora (vedeti filmele coreene).

Ii admir pt felul cum manuiesc betele alea cu care papa si felurile de mancare pe care le au, desi baga mult orez in ei si taietei (taieti din astia as manca pana as crapa). Daca nu stiati, betele sunt de 2 feuri: chinezesti si japoneze. Diferenta consta in varful mai ascutit (japoneze) sau nu (chinezesti) ale acestora. Din cate am observat, si metoda de tine a acestora difera de la tara la tara. Chinezii tin intr-un anume fel fata de coreeni, de exemplu.

Intotdeauna manaca dimineata! Si prefera mesele in familie. Mancarea lor de fast-food este de fapt mancarea traditionala gasita pe la diversele tarabe de strada, unele fiind amplasate in niste corturi, ce au masute si scaune, daca nu stau direct la tejghea.Cand se imbata, se care unul pe celalalt.

Au pielea atat de frumoasa si intinsa plus ca fetele lor sunt criminale cand au parte de farse, sunt atat de naivi si umitor de dragutei… plus ca nu se supara repede si rad tot timpul .

Daca nu existau japonezii, nu aveam driftul, ca sa nu mai pomenesc de karaoke sau de jocuri. Anime-uri sau pentru unii, hentaiurile cele mai de pretz. Daca nu erau asiaticii, nu auzea nimeni de ninja si de artele martiale, yoga si altele

Adevarul e ca sunt fascinata de asiatici de cand eram micuta, omorand-o pe a mea mama sa imi faca si mie betisoare, de fapt ea m-a invatat sa le folosesc. Au ceva aparte , un magnet parca pt mine. Cine stie..poate am fost intr-o viata anterioara p-acolo sau poate am fost o asiatica si a fost viata ce mi-a placut mie cel mai mult.

Fiecare popor are ceva aparte, fiecare contribuind in lumea asta cu ceva. Nu zic ca noi nu suntem ok, din contra, daca nu eram noi era un dezechilbru total pe planeta asta.  🙂

Eu doar v-am scris de ce imi plac asiaticii… asa in mare parte.

 

VA recomand sa va uitati la tot video

 

6 gânduri despre &8222;de ce imi plac asiaticii&8221;

  1. cel mai mult imi plac coreeni .filmele lor sunt foarte frumoase si nu am vazut in ele prea multe scene indecente .ei se saruta doar atingandu-si foarte delicat buzele unul de altul..si asta mi se pare frumos intr-un film.iar imbracamintea traditionala este extraordinara..o iubesc.acest video a fost ft amuzand..un nou mod de a copia..care apuca sa termine examenul..care nu asta e:))

  2. intr-adevar asiaticii sunt mai buni decat restul civilizatiilor( datorita faptului ca toate activitatile lor sunt impinse la maxim si transformate in arta) si pentru asta merita tot respectul nostru…

    Cheers!

Lasă un răspuns

