stirile de azi


 

Am vrut sa scriu de dimineata ceva, am deschis wordpress-ul….si nimic….

Acum cam la fel…oarecum

Dupa un somnic inopinant si de-a dreptul uluitor de rapid (am atipit ca un pisoi care a dat cu nasucul de caldura), trezirea s-a facut cu ochii direct la aces in reluare in care surpriza… invitat nea profu` de sport….prima mea reactie : „asta-i??? arata mai bine in poze…ce draq o vazut la el???”

Nu ca eu as fi tare frumoasa, dar la gusturile mele in privinta specimenelor masculine, nu mi s-a parut cine stie ce.

Alta stire prezenta povestea unei fete de 14 ani ce era obligata de catre o colega cu un an mai mare sa se prostitueze…. cum Doamne sa nu te intrebi ce au copii astia, apoi singur iti dai raspunsul :” pai la ce e pe teve si in mass-media, cum sa invete altceva”.

O alta stire si nu cea mai neimportanta ci cea mai importanta e acea privatizare fara minte a sitemului de urgente medicale… munca lui Raed Arafat cel ce a fondat SMURD-ul. (tot respectul pt acest om ce s-a dovedit mai roman decat noi)

Mi se parea cea mai mare porcarie a tuturor timpurilorfac acesti „minunati” oameni ce ne conduc. Americanii, ce aveau un astfel de sistem il schimba in acest an in acest sistem ce il aveam noi . Serviciile de sanatate  sunt garantate prin CONSTITUTIE si sunt gratuite!

Sunt impotriva acestei legi idioate si facute doar pentru „baietii destepti” ce guverneaza din umbra.

o sa mai discutam pe baza acestei stiri maine sau zilele viitoare… acum sunt mult prea nervoasa

 

Lasă un răspuns

