evolutia mea


 

Mi-am redescoperit jurnalul meu….. da, scumpii mei, am avut si eu un jurnal.. mai bine zis o tentativa de jurnal pe un caiet dictando in care sunt scrise doar cateva pagini. Nu m-am tinut de el……acum ma tin de un altfel de jurnal.

O sa dau cateva citate sau mai bine zis parti din el , dar mai intai de toate , dati drumul la piesa de pe youtube.. pt atmosfera..:

” miercuri, 28 octombrie 1999

ce sa zic. o zi de matematica”

Se vede clar cat de mult iubeam matematica :))

” 7-11-1999

draga Jurnalule,

Sar putea sa nu pot sa scriu ce se intampla in fiecare zi.

Astazi mi-am facut si orar pentru acasa. Trec pe lactovegetarian. Si este foarte bine. MA simt sanatoasa si usoara….”

„19-11-99

Dragul meu prieten,

Parintii nu mai sunt asa cum ii stiam eu. …. Si-au schimbat limbajul. Nu mai este dulce fara vorbe urate…”

Aici a fost momentul in care mi-am inpus sa nu injur, sa nu vorbesc vulgar. Multi zic ca as fi eu rusinoasa, dar e un principiu de al meu..desi il mai incalc, dar nu cu mult 😀

„26.1.2000

Azi ma intreb ce vreau sa ma fac. Ce meserie?Cum voi fi? Imi dau seama ca ma-m dezvoltat fizic si nu mintal.Sunt inca un copil…….. Vacanta de iarna a fost de matematica……La scoala nu o sa mai repet notele astea : istorie 2,4,4, 10 (inafara de 10) si engleza : 4,4,6”

Atunci a fost toata clasa corigenta la istorie cu cateva exceptii.

„3-II-2000

…..

Parintii vor sa ne educe,sa fim oameni destepti, dar copiii sunt copii si nu pricep. Asa sunt si eu.Zic si eu ca Miha :”de-abia astept sa fac 18 ani si sa plec de la parinti”. La data de 9-II-1999 am scris ceva despre parinti.Cum ne maturizam un pic fizic incep sa vorbeasca ca tineretul.Mai bine era sa raman pe vecie copil. Se vorbea frumos, de purtau frumos. Orice prostie faceai te iartau. dar cand treci de 10 ani te ia groaza….”

„9.02.2004

draga jurnalule,

…..

Dupa capacitate am ajuns la profesionala unde mi-am implinit visul de a fi sef al clasei. Nu e prea placut, dar intr-un fel m-a maturizat (mintal) treaba asta. M-a facut sa am mai multa incredere in mine…”

” 27.09.2006

…..

Anul trecut pe vremea asta ma luptam cu primele lectii de condus. Am facut scoala de soferi pe un Matiz. Iti dai seama ce bucurie pe mine??Permisul l-am luat din a doua. Prima data l-am dat pe 10 Noiembrie 2005 si l-am picat cu brio la sala. Am avut un soc. M-a bufnit plansul desi i-am avut pe langa mine pe Mitza, Andreea si tata, nu m-am putut abtine. NU am avut curajul sa vorbesc cu Maria la telefon. Si acum ma apuca plansul. In ultima vreme am devenit mai sensibila si nu imi place asta.Pe 15 Decembrie 2005 am dat pt a2a oara si l-am luat. La oras a fost tare. M-am inrosit mai ceva ca o visina. Acum cred ca am peste 700km la bord de cand am permisul. Am realizat ca sunt o inconstienta la volan. Ma blochez si nu stiu ce sa fac.Dar mai am timp de invatat, dar din pacate scumpa mea Catrina nu mai poate. Curg tablele de pe ea si am omorat ambreiajul. Mama acum are copil la facultate. Am luat bac-ul cu 6.91 si am intrat la Dimitie Cantemir…….Acum il ajut pe unu sa scape de minute. e din Ploiesti. E cam micut la 1.70, dar mere….”

Am o boala pe masinile mici.. vreau sa le fac si mai mici :))

„6.11.2006

…. M-am indragostit de tipul din Ploiesti, tot de la telefon mi se trage…. mi-e dor de el in fiecare clipa, desi pana in momentul de fata nu ne-am vazut pe viu, doar in poza. Nu stiu ce mi-a facut, dar mi s-a pus pata pe el rau de tot. Pe 17 facem 2 luni in care vorbim zi de zi la tel.Dupa un calcul rapid am ajuns la 800 min pe luna….”

„9.12.2007

Iata a trecut 1 an si 2 luni de cand nu am mai scris…… un an si 2 luni de cand sunt cu Vali. A ramas tot un dulce si un scump. Desi se zice ca in timp vezi defectele omului, pana acum nu prea i-am gasit defecte si chiar le-am cautat….”

Daca stiam eu…. ehe.. las ca a fost bine si asa.. am avut de invatat si ii multumesc pt asta.

Acum scriu pe blog.. un alt jurnal…mai complet si mai actualizat… Crestem, desi nu vrem si nu tot ce ne-am dorit cand am fost mici ni s-a indeplinit.Viata e complexa si tare intortocheata… cu suisuri si coborasuri…

M-a apucat o emotie nespusa sa vad cum am evoluat.. cum am crescut….cumva imi e dor de mine asa… copil (bebeul din poza)……dar asta e.. am crescut.

Probabil ca nici ce scrie in acest articol nu va intereseaza… dar l-am facut pt mine, pentru sufletelul meu si v-am lasat sa intrati un pic in el…

 

 

Lasă un răspuns

