o zi vazuta de (prin) ochelarii mei


E 10:20… stapana ma ia de pe mica ei combina… imi sterge tacticos lentilele… ma gadil , dar stau cuminte. Imi pune „piciorusele” in spatele urechilor ei mici si lentilele mele ajung in fata ochisorilor ei frumosi si albastrii care din pacate au nevoie de mine. Pe undeva ma bucur ca sunt al ei, dar imi pare rau ca vederea ei sufera… dar sunt frumos si rama mea maro, subtire este perfecta pentru ea… lumea nu prea sesizeaza ca ma poarta… ma simt ca un fel de protector al ei.. ca un bodyguard….

Se imbraca… azi plecam undeva… isi piaptana parul si se uita in oglinda…mie ii place de ea, ei nu… doar cateva secunde s-a uitat… ii sta bine cu mine 🙂 .

Iese afara… e frig… ma aburesc un pic, dar imi revin repede… este alb… fulgi cad incet… imi ating lentilele….. un fior rece ma cuprinde… dar…. aburi calzi ai respiratiei ei ma mai incalzesc, nasucul ii devine rece apoi cald cu cat merge mai departe. Ajungem la autobuz…. nu ii convine… stiu ca ii place sa mearga cu masina…. asta e…

Ma lasa sa privesc prin geamul autobuzului…. vad masinile cum trec. Stiu ca asculta muzica, la cum o stiu eu… e rock….. asa ii zice genului ascultat de ea…. pupilele ii se dilata… viseaza cu ochii deschisi…. parca si vad ce viseaza daca ma uit atent…. se viseaza pilot de raliu… si al ei copilot sa ii fie muzica ce acum o aude…….

Ajungem in Brasov… se trezeste din visul placut.. are ochii senini si clari…ii face bine cate un astfel de vis… ii mai da o speranta… si in Brasov ninge…incearca sa ma apere… isi ia bilet si se urca in alt autobuz. Vede cum un copil d-abia asteapta sa isi stampileze si el biletul… avea ochelari… lentilele „compatriotului” meu sunt cu dioptrii mai mare… Ajungem la o statie… veade o alta fetita cu acelasi tip de ochelari ca si baiatul … si din ce in ce mai multi oameni cu ochelari…  devenim din ce in ce mai multi, asta gandeste si ea.

Dupa ce isi rezolva treaba, plecam la cumparaturi… ninge… merge pe jos… ii place ca este liniste… de fapt asculta muzica si observa oamenii pe strada… Dupa un timp… pe la 4 dupa-amiza plecam acasa… reia playlist-ul.. si iar incepe sa viseze… Se vede clar cum isi imagineaza masina de raliu… e obsedata de masini…..imaginea din ochii ei imi place. De cand sunt cu ea am vazut atat de multe… si stiu ce ii place.

Ajungem acasa…. m-am aburit…. ma lasa sa imi revin, apoi ma sterge…. ca-s ud si vantul rece ce i-a strabatut fata l-am indurat si eu protejandu-i ochii cu curaj…

Sunt fericit ca sunt cu ea…. poate nu e cea mai buna stapana, dar e a mea… si ochii ei… offf… ador ochisorii ei frumosi…

 

5 gânduri despre &8222;o zi vazuta de (prin) ochelarii mei&8221;

  1. foarte tare
    ma bucur ca si ochelari tai, au vazut ochisori tai foarte frumosi
    si mai este un lucru foarte important :este bine ca va placeti unul pe celalalt

Lasă un răspuns

