comentariu politic si o idee buna!


 

Asta e …. iar ma apuca „politichia”, nu de alta dar iesi Baselul la microfon si a dat cu batzu-n balta… ma scuzati, s-a promovat, am vrut sa zic. Si sa nu uit ca a inceput sa pupe funduletul celor pe care ia jignit si aici ma refer la intelectuali si protestatari, mai pe romaneste , „boborul” ce nu a muncit/castigat pe cat au furat astia.

E 18:53… casc si rad la ultima afirmatie : „sunt capitan de nava si niciodata nu am ratat destinatia ”

M-a apucat somnul… nea Baselul m-a adoarme…..ieri seara mai ca plangea…acum se vede ca si-a mai revenit oleaca … si-o fi data cu apa rece pe fata inainte de a intra in direct.

„oamenii trebuie sa inteleaga ca presedintele stie ce trebuie sa faca”… :)) :D…s-a vazut de-a lungul timpului si mai ales in momentul asta de liniste de 2 saptamani.

” daca conduceam eu PDL-ul, era un partid mult mai bine condus” … :))

” sub conducerea mea am reusit sa luam masuri cat mai bune impotriva crizei, am promulgat legi ca :….”  ei na!

„nu sunt dictactor” …..nuuuu….esti doar un presedinte ce si-a pierdut mintea din cauza mirajului puterii.

” un presedinte nu poate demisiona in plina criza”… bullshit

” am avut  impresia ca poporul nu este multumit de cum conduc tara” …ai doar impresia???
” am vazut pe facebook ca sunt oameni ce nu ies in strada, dar sunt alaturi de protestatari”… hopa..ai cont pe fasbuc…. oare care o fi???

” avem nevoie in tara de drumuri bune, de educatie”… de 8-9 ani ce dracu ai facut tu si cu „tantalalii” tai??

In fine si multe alte in care el era al mai bun si a realizat ca daca zice ca isi asuma raspunderea pt legea sanatatii si caderea ei…a crezut ca mai castiga puncte si ca romanul va gandi : „da.. a dat-o-n bara, dar totusi si-a asumat raspunderea”.

Vad pe fasbuc comentarii la parerea lui Bendeac :

Vedeam imagini in paralel cu Basescu vorbind si cu manifestantii din Piata Unversitatii scandand. Pai daca manifesti 13 zile, si ceri sa ti se adreseze presedintele, ba chiar tipi ”iesi afara/ javra ordinara”, iar cand omul ti se adreseaza, tu nu asculti, cum se numeste asta…? In orice caz, faptul ca a recunoscut gafe gen interventii in direct la tv, ca si-a asumat esecul legii sanatatii, ca a recunoscut ca a comunicat prost cu societatea civila mi se pare o chestie neasteptata. Doua fraze au fost geniale, am ras cu lacrimi.

1. ”Spun unii ca eu conduc PDL-ul. Vreau sa le spun ca, daca il conduceam, nu ajungea in halul asta” . :)))

2. ”Despre un dictator nu poti spune la televizor ca e dictator…” :)))

In rest… Toate vechi si noua toate.

Raman apolitic si va salut din suflet cu traditionalul: ”TRAIASCA REGELE!”

Razvan Burcea ok..si eu sunt cu ”JOS BASESCU”..insa..cine vine in locul lui?? Am cam ramas fara optiuni oameni buni..sper sa nu am dreptate insa cred ca mai bine nu are cum sa ne fie 😦 trist..!

 

Hmm.. am eu o idee : uitati-va in oglinda! Ce rege??? E batran si saracul se roaga sa nu moara sau sa moara mai repede, apoi in locul lui cine ramane?? Alt idiot de pe scena politica??? Nu mersi. NOI SUNTEM VIITORUL!  Hai sa punem piciorul in prag, sa luam boul de coarne ( ma refer la Basescu si ai lui) sa-l dam afara si sa facem noi o treaba pt noi si pt copiii nostrii!!!!!

 

…..

respect EMIL HOSSU!

…..

 

Putem sa facem ca ce zic nebunii in melodie sa fie adevarat!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Un gând despre &8222;comentariu politic si o idee buna!&8221;

Lasă un răspuns

