februarie


Iata ca suntem de cateva zile in luna februarie… anul trecut pe vremea asta descopeream minunea de Gabriel Iglesias si am mai facut o tura pe tara, ca sa nu mai pomenesc desenele pe pereti.. copil de 3 ani ce sunt…  de fapt de 2,4 ani 😀 .

Astazi o venit o parte din „tara” pe la mine. Adica var-miu si mandruta lui ( a se citi iubitica) au aterizat pe la mine aducand ploaia.  Mai la o barfa, mai la un vin rosu acru-dulcisor si uite asa a mai trecut timpul.

Din pacate pt Diabolic ( a se citi Picachu ( ce vrei, asa imi vine sa-ti zic)) nu pot sa scriu atat de mult pentru a ii acoperii cele 16 ore de munca, desi cred ca o frecat menta din plin pana acum, asteptand nerabdator un articol de al meu plin de prostioare frumos ambalate, asa cum le scriu eu de obicei, din motive lesne de inteles…. adica eu  oleaca mai happy tre` sa fiu gazda destul de aceptabila pt sus numitii musafiri.

Februarie.. luna dragobetelui si a americanului Sf. Valentin….. solo.. din nou…… fac casting… se cauta una bucata barbatel cu bani, masina, simtul umorului , rabdator si calm, mereu la dispozitia mea, sa imi cumpere orice vreau si cand vreau, sa nu comenteze cand nu trebuie. Da!.. un gen de sclav, dar care sa arate bine si sa nu fie enuc (parca asta e forma corecta a cuvantului)… pai sa profit de el la maxim,nu?

Se vede ca nu-s pretentioasa 🙂 ………….. si ca scriu prostii….

Deci….. inscrierile se fac aici, la rubrica de comentarii 😀

 

7 gânduri despre &8222;februarie&8221;

  1. Draga Aletza ( stiu, incipitul ,,suna,, aiurea ) :))))…te citesc de ceva vreme, nu asta e important, faza este ca nu m-am putut abtine sa nu comentez la acest post de-al tau…legat de barbat frumos, bogat, generos samd…bun…e o chestie pe care nu o inteleg…nici daca esti super gagicuta, arati traznet, nu ai norocul asta, dar nici daca arati acceptabil, nu este papusica barbie…eventual unii se baloseaza cand te vad, ar da orice sa te aiba si un dobitoc, cu care esti intr-o relatie se multumeste sa-i face o placinta calda si sa te duca o data pe an la munte ( in tara)…ca ,,afara,, ,,ie,, scump:)

    So..incotro va indreptati dragii mei barbati…catre ce era? stiu ca aberez acum, pe blogul tau, sa-mi fie cu iertarea, Aletza, dar efectiv vremea de afara ma face sa fiu caustica…ce pana mea :)…sunt si frustrata, da sunt, pentru ca oricum ai da-o, nu e bine, fraierul nu te merita si zice ca emani prea multe pretentii…dude ti s-a intamplat vreodata sa fie ,,valentica day,, sau ,,dragobetica,, si sa ai o relatie, da sa te simti so fucking alone…?!..So is better to be alone, I mean no attachments..pe bune…

    acum…nu pot sa-ti urez decat bafta, si sa fii cat mai pretentioasa, sa te valorizezi asa cum esti, pt ca de pitzipoance e plina ,,macelaria,, dar de ,,bucatele,, bune, nu prea 🙂

    te saluta o ,,bucatica,, si mai caustica decat tine, si se adauga in lista ta de oameni neintelesi:))

    Cheers !

    1. Salut Diana.ma bucur ca imi citesti blog ici prezent.stai linistita, eu vorbeam ironic, dar daca se gaseste unu, e binevenit :)) . Pretentii am…prea multe la care se mai adauga pe zi ce trece.nu esti frustrata ci realista. Stii ce vrei si esti exigenta, ceea ce este foarte bine.cei care nu pricep zic de frustrare. Te mai astept pe la mine cu comentarii.multumesc ca ma citesti. Have fun and play nice.

Lasă un răspuns

