ochi somnorosi


Azi am vazut lumea printre gene si lacrimi de la atata cascat… sunt obosita… musafirii mi-au plecat…

Azi am vazut la stiri ca am avut dreptate legat de minunatii tinerei din viitorul posibil guvern.. constat cu stupoare ca ungurii incet si usor isi ating scopul, acela de a ne conduce..

Nu am nimic cu ungurii..cu ungurii aia care nu au nimic cu noi…..

Cu restul… sa zicem ca eu am gadirea urmatoare : ” in o mie si ceva de ani puteati sa invatati corect romaneste si sa va adaptati social, traiesti in Romania vorbeste romaneste si respecta tara in care traiesti, precum si oamenii din ea”

Printre lacrimile de la cascat vad la teveu cat de multa reclama este invartita cu ziua asta a indragostelii de parca ar fi cine stie ce… un marketing ieftin pe baza unui sentiment a carui puritate este din ce in ce mai rara….

Vorbeam cu mandra lui var-miu cum unele gasesc baietii/ barbatii buni cu tot ce le trebuie si profit la maxim de naivitatea lor… ce bafta au in gasirea lor… zici ca au radar pt asa ceva… bine, nu exclud si baietii profitori.. ca sunt si dinastia.

Pe undeva le admir pt constiinta lor puternica….sau unii ar zice lipsa ei. Se gandesc numai la ele, se respecta, daca nu ca persoana, macar ca fizic… nu isi fac mustrari de constiinta si isi vor doar binele personal si fac orice pt asta… asta inseamna hotarare, vointa, determinare. Bravo lor!

Dar…din pacate, noi restul nu intalnim astfel de specimene sau daca le intalnim ori sufera de pe urma pataniilor cu asemenea exemplare ori sunt luati deja….

Mi-e frig… termometru arata -10 grade afara… somnul ma cuprinde din ce in ce mai tare.. in seara asta  o sa ma bag la somn mai devreme .. poate o sa visez ca si eu pot fi o femeie hotarata si capabila de a profita de cineva si de a ajunge departe.. undeva sus…desi as prefera sa reusesc si asa cum sunt sa ajung sus…din ce in ce mai sus

Lasă un răspuns

