fan declarat Kanal D


 

Sunt fan declarat stirile Kanal D.

De ce?

Simplu. Oamenii din acea televiziune se implica direct si asta se vede, pana si prezentatorii isi dau cu parerea si comenteaza cele vazute, plus ca nu sunt aceleasi stiri pe care le vezi de nenumarate ori pe celelate canale, ba chiar daca dai pe un post pe altul prin aceiasi stire de 2 ori.

Astazi am vazut, spre exemplu, pe canalul mentionat cum au scos reporterii un batran la plimbare prin Iasi… pana acum cred ca ati zice : si ce??mare fas…. pai e mare fas avand in vedere ca el nu mai iesise din spitalul unde statea de peste 23 de ani. Batranul in varsta de 80 si ceva de ani, 87 daca nu ma insel, fusese adus de mama lui pe cand avea 7 ani la spitalul de boli mintale cu pretextul ca era bolnav si nu avea ce face si l-a lasat acolo, vizitandu-l pe parcursul anilor, dar rar.

Era uimit de ce vazuse in scurta lui vizita prin marele oras…. ce reporteri mai descopera astfel de povesti?

Apoi am vazut cum au mers si au vorbit cu cei ce au casele acoperite de zapada, cum s-au intersat de trenul „fantoma” ce a stat inzapezit 50 de ore..pe cand.. la restul… o vedem pe Buruiana cum se sclerozeaza la teveu, cum alta fufa vrea sa se lanseze cu ajutorul unui scandal, cum fotbalistul nu stiu care ce a facut si dres… care cu care s-a culcat.

Imi plac si imi place formatul emisiunilor si stirilor lor…bine, inafara de :”FLASH” si alte chestii de pop-up, dar merge.. e acceptabil.

Va ziceam eu acum ceva timp ca mi-ar place sa vad stirile pe formatul din 1964 in care erau prezentate altcumva….. ar fi draguta o combinatie intre cele doua formate. Mi-ar place sa lucrez intr-o astfel de televiziune, open-mind in care fiecare sa zica pe fata ce vrea si care ii este parerea, sa se straduiasca sa faca stirile calumea si pe placul tuturor. Am inceput sa visez ca mi s-ar sta ca si jurnalist sau ceva in mediul asta… un foto-reporter… eeee… cine stie ce iti rezerva viata. Cum zicea la un moment dat Picachu : „poate ti se va regiza cartea si nu mai trebuie sa o citesc”…… cine stie cum va ajunge Spielberg sa imi citeasca minunea inca neterminata in acest moment si al carui sfarsit imi este si mie necunoscut…

Poate…zilele astea o sa va „fac” o gaurica mica in „perete” pt a vedea un pic  ce scriu si mai ales cam cum scriu eu si ma laud ca scriu…

Cine stie… poate… asta e drumul meu…poate e altul, dar important e ca incerc….nu? sau vorbesc eu aici prostii ?(nu ca ar fi prima data)

 

2 gânduri despre &8222;fan declarat Kanal D&8221;

Lasă un răspuns

