marti


 

Azi e Marti…. de fapt un Marti spre Miercuri, deoarece e ceasul vreo 20:15 si eu casc de mama focului…. deh.. azi am bucatarit si eu (chestii clasice, nimic de postat pe blog) si treaba asta m-o facut cam moale, plus ca azi-noapte nu prea facui eu nani bun (traducere: nu am dormit bine)

Multe ganduri si idei mi-au venit in legatura cu acest articol… de la subiectul : „de ce rata sinuciderii creste in perioada asta” pana la cum e in viziunea mea  Cupidon (american bastard)…

Cineva mi-a explicat zilele trecute ca „indragosteala” e acel sentiment in care ti se pare ca plutesti si alte dulcegarii de genu… si mi-am dat seama…. eu nu cred ca am fost indragostita vreodata in halul ala…ci mai mult a fost ca un fel de razvratire a mea….un fel de implinire a dorintelor mele de a avea ceea vedeam la altii si imi doream….

Asta e…nu regret nimic, nu am de ce.

Azi mi s-a facut dor de un Happy Meal… si nu unul oarecare, ci unul cu gasca mea nebuna din facultate, asa cum faceam mai mereu sau o pizza…copii frumosi mai eram…si suntem.

Ii inteleg cumva pe cei ce decid sa isi curme zilele din cauza lipsei de afectiiune, pt ca suntem un „animal” de turma aveam nevoie de cineva langa noi, cineva care sa fie alaturi de noi, sa ne iubesca si sa ne inteleaga, dar totusi nu este raspunsul problemelor. Din fiecare relatie inveti ceva, lucru ce l-am  zis de mai multe ori si il voi zice incontinuare… nu disperati, vor mai fi altii/altele…

Oricum, in mintea mea de om deranjat un pic la mansarda, Cupidon e un copil din ala neastamparat (cum sunt majoritatea copiilor americani) cu acea privire ce zice clar ca se gandeste-te la ce prostie sa mai faca. Tac-su, om mai cu mintea la cap,dar cu partile lui nebune isi mai facea treaba, dar de cand o plecat cu amanta, i-a ramas fiului acest job plin de responsabilitati, mult prea mari pt el si de care nu ii pasa deloc (specific), nevrand sa preia afacerea familiei…asa ca isi face de cap….

Deja v-am ametit, asa ca o sa inchei in seara asta asa :

„TINETI-L pe Cupidon IN PALME” (cum il prindeti fiecare… faceti-i curuletul rosu)

 

si sa nu uit:

RESPECT PT ROMANII CE ISI AJUTA SEMENII< DE LA ECHIPELE DE RUGBY PANA LA SIMPLI CETATENI

 

2 gânduri despre &8222;marti&8221;

  1. Mama ce cafteala merita rasfatatul ala de Stupid Cupid.
    Cata gretosenie azi(ieri) pe toate posturile de radio(deh, nu am tv la scarbici), pana si la radio Romania actualitati, cu inbecilitatea asta de sarbatoare.
    Cum naiba sa se sinucida(macar sa se gandeasca)unii/unele cand vad atatea dulcegarii ieftine si fortate?

Lasă un răspuns

