Discutie intre vecini


 

” C : – buna vecine. ce faci?

A: – buna vecine. P-afara la o gura de aer, sa imi limpezesc mintea. tu?

C: – si eu … cu catelul.. trebuia sa ies cu el..ce ai facut de esti asa palid??

A: – ma omoara jocurile de pe facebook

C: – care dintre ele??

A: – buble island si mai e unul

C:- aaa.. ala cu bilutele…si cu tunu, nu?

A :-  da… ala… sunt pe locul 3 la jocul saptamanal si pe 5 pe insule

C :-  m-am jucat si eu… dar provoaca dependenta asa ca mi-am bagat picioarele si am lasat-o pe nevasta-mea sa le omoare ea

T :- ce faceti baieti?? la aer?? hai ca-i soare si fain

C:- ce faci nea***??

T :- am iesit si eu. M-a imbolnavit de cap jocul ala… fi-rar feisbucul de ras….

C:- si tu nea***??

T:- si eu?? da ce are??

C:- dar ai cont??

T:- da de ce sa nu am?? am!

C:- bravo!

A:-  nea*** ai reusit sa treci de nivelul ala cu insula aia a 4a??

T :- am reusit…. cum sa nu reusesc??? dar m-am bagat la varianta aia cu dracii… cu vrajitoare sau ce o fi… si nu imi iese cum vreau

A:- care e varianta aia??

T:- iti zice fiica-mea… ca ea le stie denumirea.tu ce ai facut? ce scor ai?

A:- am 76.656 pe jocul saptamanal.. sunt pe 3

T:-  bravo… tu ce ai facut vecine, nu butonezi nimic?

C:- eu mi-am bagat picioarele… nu ma mai joc…. provoaca dependenta.

A si T:- noua ne zici?? de 3 zile ne prinde 2 noaptea butonand”

 

Asta a fost discutia din fata blocului meu de ieri dupa-amiaza … reactia mea  a fost ceva de genul :  O.0    (wtf??? the end is near).  Participantii acestei discutii au varstele : 26-27, 31 si respectiv 56.

Las ca  e bine… asa mai interactioneaza oamenii si vecinii … bineinteles ca am modificat cate ceva din discutie , cum ar fi numele, dar a fost dragutza si am zis ca merita mentionata  🙂

 

 

5 gânduri despre &8222;Discutie intre vecini&8221;

  1. Si tu faci exact ca mine… Bagi niste paranteze absolut inutile. In cazul de fata ma refer la faza cu „…bineinteles ca am modificat cate ceva din discutie , cum ar fi numele..”. Ne-am dat seama (cel putin eu) ca ai schimbat ceva si chiar daca nu ai fi facut-o, sunt doar niste initiale… Exact asa fac si eu. Simt nevoia sa dau niste explicatii de parca cei ce citesc sunt blonzi si nu se prind. La mine cand scriu pare ok, dar cand citesc la altcineva e asa de aiurea…
    In fine, fiecare cu pasarica lui. 😛
    Kisses
    PS: Am tot facut conferinta aia :))

      1. :)) Chill Winston ca nu o pun la mine pe blog… Am incercat doar sa o mai photoshopez putin dar ma lasasem pagubasa ca era tarziu.. O sa o iau iar la puricat intr-una din seri.
        Dar totusi, tu fa trafic la mine pe blog cautand poza
        PS: sa stergi commentul de mai sus, ala identic cu asta…

Lasă un răspuns

