bus-surf


 

Azi am facut ceea ce se numeste bus-surf…. adica e un fel de surf, dar cu autobzul…. mai pe romaneste (ca orice roman a practicat asta macar odata in viata lui) stai in picioare in autobuz si te chinui sa iti mentii echilibrul. Daca reusesti asta fara sa te tii de ceva, esti tare.

Ee…. asta am facut eu azi, deoarece a trebuit sa ma duc pana in Brasov si pt ca microbuzul destinat acelei curse la acea ora era doar un microbuz in comparatie cu necesitatea celor care asteptau in gara.. am fost fortati sa facem astfel de sport modern si urban… asa ca m-am adaptat situatiei…

In ingramadeala aia primesc un sms de la cosmote (singurul care imi trimite cate un semn.. da! asa de cautata sunt) in care imi zice ca mi s-a reactivat cartela si am parte gratuit o luna vreo 50 min si 50  sms-uri… interesant… e bun si asa…

Ajung in BV, injurand in gand soferul ce clar ca era incepator (mirosea a ambreaj si frani incinse de te traznea) si complimantandu-ma ca eu sunt sofer mai bun si m-as descurca cu o asemenea hardughie. Imi rezolv treaba si plec ca sa iau 8-ul sa ma duc spre gara… pierd unul, dar vad un alt autobuz.. ma urc in el, sperand ca va pleca mai repede .. dar surpriza… o mai lenevit ceva timp.. in fine.. ajung la gara si spre uimirea mea, desi intarziasem vreo 7 minute nu era plecat autobuzul de intors acasa.. culmea.. acelasi autobuz cu care am ajuns initial in Bv… prind un loc si astept cuminte sa plecam vrum-vrum spre casa… pe drum… de 3 ori era sa ma duc la nenea sa il iau de guler, sa-l dau la o parte si sa ma pun eu la volan… mai ca ii murea motorul in curba, omora cutia de viteze…. era mai ceva cum am fost eu cand eram incepatoare…. asa ca dorinta mea de a upgrada permisul a crescut mai mult in aceasta zi.

Ma dor mainile si picioarele.. nu de mers pe jos sau tinut sa nu ma fac bila de bowling.. ci ca umiditatea e mare… bate vantul si parca ploua….

Cam asta am facut eu azi… nimic interesant…

 

Lasă un răspuns

