blogosfera ne salveaza!


 

Desi sunt inca foarte multe persoane sceptice, inca, in privinta blogurilor, marea majoritate dintre noi butonam pe net… in cautarea de diverse, de la retete, jocuri…pana la sfaturi si refugiere intr-un spatiu unde ne simtim intelesi, unde ne putem linge ranile si inevitabil dam peste un blog.

Cand am intrat prima data pe netul meu de acasa ……asta prin 2007 pe la jumatea anului… daca nu ma tradeaza memoria, nu stiam ce e aia blog ca sa nu mai zic de instalat un windows si chestii ce acum mi se par absolut elementare si de neconceput sa nu le stie cineva ce detine o trebuta dinasta de pc….. de parca eu stiu multe… deh.. ma infoi si eu in pene.

Apoi… prin 2009 am dat si eu cu ochii de cateva bloguri si asa mi-am dat seama cam cu ce se mananca.. pe la sfarsitul lui 2009 a aparut minunatia asta mica ce creste incet si sigur. Tot pe atunci ajunge si in Romania, de fapt devine mai publica stirea ca se pot castiga banuti din asa ceva.

Atunci nu ma interesa asta ci doar scriam pentru mine… si ma bucuram cand vedeam ca vizitatorii mei cresc… cate unul.. cate doi… cate trei. Nu mult dupa ce mi-am facut acest copilas, mandrele mele din gasca nebuna/trupa de soc si-au tras si ele cate un blog si mai apoi apare si Bubu cu un blog uitat de timp… Desi ne-am distanta cumva si din cauza kilometrilor departare si a timpului, totusi asa stim unii de ceilalti cand nu incercam sa mai „trantim” o conferinta de dragul timpurilor bune si sa aflam ce e mai nou in viata fiecaruia.

Blogosfera ne salveaza relatiile interumane prin simplul fapt ca incepi sa iti dai seama de ce un om este prietenul tau si mai ales cand descoperi ceva nou si frumos la el atunci cand dai peste blogul sau. Ramai surprins ca poate avea o gandire profunda cand tu il stii mereu voios si aiurit (Asta am patit eu cu Emma dupa ce a inceput sa isi scrie blogul) sau cat de sensibil sau artist e.

Pe blog poti scrie ceea ce te macina, ceea ce nu ai tupeu sa zici in fata din diverse motive cum ar fi bun simt, respect fata de persoana/ persoanele in cauza sau situatia nu iti permite . Pe blog, poti sa ajuti fara sa stii pe cineva ce trece prin ce ai trecut tu si se regaseste in ceea ce scrii , poti sa le oferi altora o stare de bunadispozitie si poti sa te transformi in drogul lor…… suna fain ultima chestie…

Fatza de acum 3 ani, sentimentele mele initiale fata de acest blog nu s-au schimbat… scriu pentru mine in principal, dar si pentru ceilalti ce ma citesc sau cauta informatii si eu ii pot ajuta. Inca ma bucur ca un copil la vederea unei masinute cand vad cum am o medie (in crestere) stabila pe zi si o bucurie imensa cand se  mai aboneaza careva la mine sau primesc un comentariu.

La aceste sentimente si dorinte legate de blog s-a adaugat si cel de a face ceva banuti cu el, dar in acelasi timp sa ii pastrez formatul…sa il pastrez personal si original.

Dupa parerea mea, blogosfera reprezinta latura umana a internetului, ne face sa fim apropriati unul de celalalt chiar si in spatiul virtual. Sa nu intelegeti ca sustin ca e mai bine in spatiul virtual.. din contra.. sustin faptul ca ar trebui sa iesiti in natura..sa interactionati … vorba aia : faceti ce zice popa, nu ce face el 😀

Simteam nevoia sa scrie despre asta… de fapt am si visat acest subiect…. sper doar ca nu v-am plictisit.

HAVE FuN AND PLAY NICE.

 

Lasă un răspuns

