Amintiri din tren


Va scriu din si anume trenul regional 3024 ce tocmai a plecat spre bucuria mea si in acelasi timp spre uimirea mea ca inca nu se destrama. Mai pe intelesul vostru e o tentativa de tren cu 4vagoane amarate de prin 1960 toama. Nu am mers demult cu trenul si cam de vreo ceva timp asa de tarziu.
De mersul cu trenul ma leaga multe amintiri, mai ales cele di facultate….cum salivam cu Bobo dupa masini promitandu-ne ca vom avea masini ca alea sau poate si mai si…..discutam despre cum ar fi sa fim angajatii aceleiasi firme si sa avem birourile alaturate….ce bunadispozitie ar fi in toata firma…inchipuiti-va 2pufosi razand cu lacrimi, facand glume si unul razand de perlele scoase de celalalt.
Mi-e dor de acele vremuri desi plangeam dupa masina….nu ca acum ar fi altceva….mama lor de nesimtiti ce scumpesc benzina ….
Noh…scuzati greselile…..va scriu din tren si se batie mult….
Have fun.

Later scris (pe la 22:25) : fugaresc un muc … l-am prins… bila l-am facut… na pedeapsa!

Cand am ajuns in Predeal am avut un oarecum un soc…. era pustiu, ca un scenariu de „28 days later”, pt necunoscatori, e un film horror superb (dupa parerea mea).

Liniste.. nimeni pe strada… numai eu si muzica mea….

Am ajuns cu chiu cu vai acasa … deh.. nu am mai pedalat demult cu pejou meu si a obosit calutul putere repede…

Maine va spun mai multe…

Good night!

and

Fluffly dreams

 

 

Lasă un răspuns

