prima intalnire


 

Stati calmi… nu am iesit la nici o intalnire sau ceva de genul.  E doar un subiect ce mi-o trecut prin capusor si o lovit un neuron.

Toti am avut parte de asa ceva si toti am dat-o-n bara.

Mi-a venit in minte ce o zis Bendeac la un moment dat pe pagina lui de fasbuc ca el apreciaza femeile ce fac sex de la prima intalnire.. ca tipele decente sunt proaste…… treaba asta m-a intrigat teribil…

Pe deoparte sunt barbatii innebuniti dupa asa ceva, apoi in caz de ceva nu iti convine te fac in toate felurile doar pt ca te-ai fal-fal cu ei in prima zi. Mintea unui barbat/ baiat nu e greu de ghicit. Sunt doua posibilitati : a2a zi te considera vagaboanta/ femeie usoara etc si varianta care v-am zis-o mai sus.

Sfatul meu e sa nu faceti treaba asta… nu ca eu as fi tare conservatoare, dar nu e prea sanatos daca vrei ceva serios… daca vrei numai fal-fal… durex 😀 .

Primele mele intalniri au fost cam … sa zicem ca nu alea ce arata prin filme.. ci cam ciudatele.. dupa parerea mea.

Cu my first love a fost ceva de genu: m-am dus in gara  (aveam emotii, dar adoptat fatza aia de fata dura) si m-am dus la el luandu-l ca din oala cu intrebarea : „ahaaa.. deci tu esti ala ce ma deranjeaza cu telefoanele lungi”… reactia lui si moaca : priceless… mai pe romaneste a facut ochii mari, s-a inrosit si a fost mut pret de un minut :D.. in ziua aia doar ne-am plimbat.. nu prea imi permiteam sa ma afisez prin oras la o cafea cu el.. spioni erau peste tot.

Alta intalnire memorabila a fost cu un amic din brasov … care a avut loc noroc ca masinutzu meu a avut belele si baiatul fan cielo a zis ca ma ajuta :D.. partea buna e ca s-a tinut de promisiune si mi-a gatit, desi il trezisem la 8 dimineata 😀 ca sa ducem mandra la reparat.

Nu am mai avut o intalnire de un an… dar ca sfaturi ce pot sa vi le dau sunt urmatoarele:

– nu vorbiti prea mult …din cauza emotiilor aveti tendinta sa vorbiti mult…sau chiar deloc

– nu vorbiti de fostii vostri.. o sa dea senzatia de permanenta comparatie

– gasiti subiecte comune noi sau incepeti de la cele gasite deja pe mess sau/si la telefon.

– nu va dati mari cu anumite fapte sau lucruri

– nu va impopotzonati..

– este normal sa aveti emotii, dar sa nu va fie rusine, este foarte posibil ca si partenerul sa aibe emotii la fel de mari sau si mai mari

– nu studiati alte persoane de sex opus in timp ce va aflati la intalnire.

Cam astea ar fi..asa in mare.

M-am uitat vineri de dimi la reluarea de la Burlacul… am ras cu lacrimi cum incercau sa il impresioneze….

Eu sunt mai conservatoare din fire  si recunosc ca nu ma intalnesc cu un om din prima… ci il mai testez pe mess.. vad daca imi place, m-am invatat sa citesc un om din poza…din voce…

Nu cred ca ar trebui sa ne grabim, desi  „repetitia e mama invataturii” si experienta ne invata. Chiar daca societatea cumva ne obliga sa avem pe cineva langa noi,  nu este obligatoriu sa te cuplezi cu cineva doar de ochii lumii…

noh… cam atat pe azi… desi post-ul e inceput de ieri…

HAVE FUN AND PLAY NICE

 

Un gând despre &8222;prima intalnire&8221;

  1. M-a amuzat notiunea de „fal-fal”, dar parte cu reguile/recomandarile pt prima intalnire mi se par de neamplicat. Si nu pentru ca ar fi aberante, ci pentru ca nu cred ca se gandeste nimeni la ele atunci cand incearca sa cunoasca pe cineva.
    P.S. Ahh, blink 😡 – nu i-am mai ascultat de mult.

Lasă un răspuns

