my „hero”


 

Butonand pe net am gasit un superb articol cu poze in dotare despre si cu  Marc Jacobs, un designer tare curajos, dupa parerea mea.

Merita toata lauda si respectul pt ca s-a prezentat la un eveniment imbracat in propria creatie de „tricou lung” roz…da, scumpi mei..ROZ…

Asa ca a devenit eroul meu si imi doresc sa vad cati mai multi barbati imbracati asa… sa ma gandesc si eu ce au pe sub fustita, nu??? 😀

 

Americanul şi-a făcut apariţia într-un tricou roz, mulat, lung până sub genunchi, asortat cu şosete negre şi pantofi de pirat cu catarame cu diamante, plus o poşetă-plic.

Marc Jacobs şi-a lăsat la vedere tatuajele de pe braţe, precum şi barba nerasă.” apropo.ro

 

 

Lasă un răspuns

