Ganduri din autogara nr 1


Ar fi frumos ca in viara sa avem gari si/sau autogari….de ce? Pai ar insemna sa stim unde sa mergem sau macar sa stim cu ce sa plecam de nebuni urcandu-ne intr-un tren oarecare….de masini nici nu mai pomenesc.

Imi astept minunea de oftobuz…nu ca mi-ar face o deosebita placere sau macar placere…nici vorba de asa ceva…..mi-e dor de my precious …..de volanul ei frumos care este protejat de husa luata de mine, in ton cu care am luat si husa din interiorul ei….asa se vad banutii mei din somaj.

In seara asta am recunoscut dupa maini si modul de a manui volanul, un sofer al RATBV…l-am observat acum cateva zile….maini imbatranite ce iti zic ca acel om este un sofer cu experienta si ca este calit de tot felul de evenimente din acest larg si vast domeniu, majoritatea necunoscute nici din povesti de noi restul atat pietoni cat si soferi de categ B.
Mainile alea intorceau usor volanul cu „pasi” marunti si controlati.
Eu ii admir si respect astfel de soferi.
O sa imi upgradez si eu permisul, desi cand zic asta, multa lume se uita stramb la mine cu priviri gen: la ce iti mai trebuie sa conduci un Tir? Sau ce cauta o femeie la volanul unui autobuz? Eeeee…femeile sunt buni soferi asa ca shhhh….dupa asta o sa fac si un curs de pilotaj auto si raliu fac…..na!
Uite ca mi-am gasit statiile urmatoare…..dar ce sa iau???? Trenul sau autobuzul? Care e cel ce pleaca mai repede, care ma duce mai aproape….mama lor….nu scriu incotro merg pe ele si nici birou de informatii n-au…… nici pe Google nu gasesti…..
Filozofand asa am ajuns in oftobuz….a venit in sfarsit…e din ala mic…stau langa geam…cand intra in sensul giratoriu ma simt ca intr-un carusel…..uuuueeeeeeiiiiiiiiii….ce tare e…….
Sa nu spuneti ca blogul meu nu e tare si original…va transmit in direct…
Dupa ce ajung acasa bag si muzica ce o ascult chiar acum.
Traiasca netul si evolutia tehnica….

Muzica later adugat

 

2 gânduri despre &8222;Ganduri din autogara nr 1&8221;

  1. se vede ca ai scris in direct „avem gari si/sau aurogari” 😀
    oricum, nu mi se pare nimic anormal sa vad femei la volanul masinilor care erau destinate exclusiv barbatilor…in ploiesti gasesti la tot pasul soferite de taxi, microbuz, autobuz(la noi nu e cu oftobus 😛 ), troleu(de tramvai ce sa mai zic…sunt majoritare) si TIR(ohoooo…cred ca au inceput sa castige piatza :)) )
    spor cu upgrade-ul permisului 🙂

Lasă un răspuns

