d-ale mele


 

Si uite ca e sambata seara… Ordine este… porcul imi zurda pe jos… si eu sunt obosita si cu o raceala calare pe mine… asta e.. ce sa ii fac? ii place deasupra…

Joi, dupa ce mi-am schimbat muzica de pe minunatul meu tel cu melodiile din anii `90, am inteles d-abia acum unele melodii ce le ascultam cu placere desi stiam foarte…foarte putin engleza (traiasca cartoon network, ca asa a invatat generatia mea engleza)

Ace of Base – all that she wants  a aparut prin 1993.. eram un sconcs mic si prima mea caseta cumparata a fost a lor a albumului Happy nation. A doua caseta a fost Michael Jackson -Thriler.

Ziceam de Ace of Base… acum mi se potiveste melodia.. o simt cu tot sufletul si o inteleg cum nu am mai facut-o pana acum..

La categorie ” ohhh God why??” intra melodile celor de la E-rotic cum ar fi help me dr.dick. Mama ce mai dansam pe ea si ce imi placea….Joi am ascultat cu atentie versurile…. si bineinteles ca radeam (in sinea mea, ca eram in oftobuz si nu puteam disturba linistea celorlati calatori)…. offf.. Doamne… bine o zis ala care o zis ca necunoasterea e o binecuvantare (in unele cazuri).

Nu mi s-a „distrus” copilaria doar pt ca am inteles ce zic melodiile, ci doar mi s-a schimbat un pic perspectiva, acum privesc din alt unghi 😀

Nu stiu.. parca noi, aici ma refer la generatia mea, eram mai deschisi la lumea exterioara, mai sociabili, mai altcumva… adevarul ca era si „timpul” de asa natura.

Acum vezi oameni ce majoritatea merg pe strada vorbind la telefon sau cu castile in urechi si atat (recunosc ca asa sunt si eu), dar nu mai exista acea caldura .. parca e o raceala din ce in ce mai evidenta.

Asa e cand timpul trece, vremurile se schimba… Am imbatranit…. ma simt mult prea batrana pentru varsta mea reala. Pana si colegii de liceu si facultate isi fac vietile complicate, adica se casatoresc, au copii… mie mi se pare ca se grabesc.

Adevarul e ca eu nu m-am grabit vreodata.. sunt mai lenta, prefer sa vad niste motive bine intemeiate, sa ma conving ca sunt, sa le verific..eee.. mai dureaza cativa zeci de ani…intre timp ei o sa divorteze (o mare parte dintre ei) si asa mai departe, ca deh,… viata e mai tare ca o telenovea.

Eeee… fiecare e in felul lui… si totusi ma simt asa de batrana….. desi sunt un copil inauntru…..

 

 

Lasă un răspuns

