Astenie de primavara


 

Vad ca nu sunt singura care nu e in apele ei… pana si traficul meu a scazut… au mai ramas obsedatii de xxx ce inca se tin tare.

La cursul meu sunt deja vreo 7-8 persoane racite fara a ma numara si pe mine. Inafara de raceala e si starea aia de „lasa-ma sa te las” sau doar „lasa-ma!”.

Partea buna e ca e cald afara… imi place asta… e placut si simti mirosul de primavara. Imi place cand trec la hainute mai putin groase…. chiar daca am dilema :”cu ce ma imbrac?”.

Sorb din cana cu cafea si lapte in timp ce ascult pt a unspe mia oara melodia de la articolul precedent. A devenit melodia stres din saptamana asta… sper sa-mi treaca curand…

Cainele imi vine murdar acasa…. tre` sa il sterg ca de nu se sterge el de tot ce apuca.. a trebuit sa imi spal lenjeria de pat azi-dimi deaorece nebunul o venit de afara si tzup la caldurica din patutzul meu….. cred ca va imaginati ce fata am facut cand am vazut minunea de „pictura artistica innoroiata” de pe cearceaful meu, dupa ce l-am dat cu greu jos…. greu cu animalutele astea umblatoare p-afara…

Noh.. va las.. tre` sa ma decid cu ce ma imbrac, sa pap si sa plec.

HAve fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;Astenie de primavara&8221;

Lasă un răspuns

