Ganduri de pe drum


 

Fain titlu. De parca ai aduna gandurile de pe drum asa cum aduni sau arunci, dupa caz pet-urile pe campie, pajiste, etc.
Eeee….nu e vb de asa ceva…ci de ce ganduri ma bantuie.
Sunt in autobuz…cu castile in urechiuse din care rasuna muzica anilor ’90. E bine ca acopera muzica populara ce exista in minunatul mijloc de transport.
Un nene mi-a zis azi pe chatul blogului ca ar vrea sa ma cunoasca cu totul, ca nu se multumeste cu jumatati de masura… .in fine, nenea citise doar vreo 3 articole. Ma simt oarecum obligata sa explic ca nimeni nu va avea cum sa ma cunoasca cu totul, cu atat mai putin cineva ce a citit doar ceva scris de mine.
Si sa fim seriosi, nici eu nu ma cunosc, dapai altii….
Ce am mai observat este ca nu mai cred pe cineva ce zice treaba asta sau macar s-ar arata interesat de persoana mea…mi se pare chiar suspect si ma comport ca atare….inainte ma simteam chiar magulita si cumva mandra ca prezint interes…..
Nu mai cred in astfel de bla-bla-uri, vrajeli sau cum vreti sa le ziceti. Pana nu vad ca este adevarat sau ceva concret nici nu bag in seama.

Un amic se vaita ca e deja batran…timpul trece pe langa el si ca trebuie sa isi intemeieze o familie….are doar 25-26 de ani…..ca altii au si el n-are….vroiam sa il bat azi cand l-am auzit…are o casa, vrea sa puna bazele unei firme si el plange ca vrea familie cand nici nu are ceva stabil….in fine, fiecare cu gandirea lui.

Nepoata-mea e atat de luata de valul de prima dragoste incat a inceput sa nu mai vada in jur, sa nu vada anumite detalii….e de inteles…e la inceput….

Am inceput sa devin rea, directa si acra. M-am saturat de „dulcegarii” de genul descrise mai sus…..
Ok…si eu imi doresc pe cineva pe langa mine, dar asta nu inseamna ca vreau sa ma marit, sa renunt la mine si pretentiile mele ci din contra, tin mai tare de ele….chiar daca nu ofer nimic in schimb…..

Noh…va las…scuzati greselile.scriu de pe tel si am degetelul prea mare pt tastatura.
Have fun and play nice.

 

Lasă un răspuns

