dependenta fata de….


 

Imi beau ciocolata calda cu aroma de scortisoara.. da exista asa ceva de la „la festa” si e surprinzator de buna, daca e facuta cu lapte.

Azi o sa scriu despre dependenta de jocuri.

Toti am trecut, trecem sau  vom trece prin asta, problema este ca unii scapa.. nu toti.

Sunt gamerii profesionisti.. in fine, ei isi si folosesc dependenta si pt a se intretine, dar acum voi vorbi de dependenta oamenilor normali.

Va ziceam zilele trecute cum tata, vecinii si alti cunoscuti se joaca de nebuni saga buble witch… cred ca a devenit deja dependenta de au ajuns sa se intrebe cand se intalnesc la ce nivel sunt si daca ii da o viata… e haios si in acelasi timp ingrijorator…

Tata mai avea un pic si facea peri albi la propriu pt ca nu putea sa treaca de nu stiu ce nivel… nu puteai sa vb cu el, era pierdut in lumea lui..de fapt in lumea jocului.

In ultimul an au aparut stiri cu oameni ce-s dependenti de jocurile de pe facebook, cum babutele se joaca farmville si altele si nu le mai pot scoate copii din casa… noh… roata se intoarce, dar totusi…

Este usor sa te apuci… ca tigara si alcoolul…. nu sunt bune, iti afecteaza sanatatea ,dar e placut sentimentul… asa sunt si jocurile.

Daca o luam dupa natura umana de-a lungul timpului, fiinta asta ce merge in doua picioare si se autointituleaza homosapiens este genetic predispusa dependentei catre ceva sau de ceva… de la sex pana la conexiunea de net, de la medicamente pana la saritul cu parasuta.

Avem nevoie de dependenta.. suntem dependenti de dependenta… trebuie sa ne preocupe ceva, sa ne faca sa uitam de tot si toate, dar este la alegerea noastra ce anume, in fond, noi suntem cei care decid.

Dependenta mea… hmmm.. am mai multe, ca sa vedeti ca nici eu nu-s cu motz in frunte.  Muzica e drogul meu, laptele (ce vreti?? imi place enorm si in plus imi furnizeaza calciul necesar), calculatorul si telefonul (chit ca lumea ma suna cam rarut, dar am muzica si netul ) si inevitabil masina cu tot cu viteza( sunt vitezomana si recunosc) fara restul as mai putea trai, dar fara astea nu pot concepe viata. Si blogul imi este ca un drog… m-am obisnuit sa scriu,…. chit ca am unele zile in care nu imi fac aparitia cu noi articole, dar totusi nu trece mult si imi mai dau cu parerea, mai zic un gand sau mai multe, mai debitez cateva prostioare.

In urma unei fine observatii, putem trage concluzia ca omul este dependent doar pt ca incearca sa inlocuiasca ceva ce nu are cu aceste lucruri… totul se rezuma in final la dragoste/iubire, importanta pt cineva, afectiune, intelegere si comunicare.

Dorim toti sa fim iubiti si doriti pentru ceea ce suntem si cum suntem. Dorim sa fim importanti pentru cineva, asa cum cineva e important pentru noi. Dorim sa fim buni la ceva si sa fim cunoscuti, populari, bagati in seama.

Suntem dependenti de atentie si afectiune….intr-o forma sau alta.

Suntem fiinte de turma, colectivitate….greu cu firea asta umana, nu??

De la ce am plecat si la ce am ajuns….

Ma bag la un anime… revin la vechea mea obsesie.

Duminica faina, have fun and play nice 😉

 

Lasă un răspuns

