Mintea mea


 

Mergand inspre gara,un neuron se trezi si relua o idee mai veche :ce ar fi daca mintea mea si ochii mei ar fi conectati la o camera video. Adica sa vezi cea ce vad eu si sa auzi pe langa ce aud eu si gandurile mele. Sa vedeti oamenii plictisiti ce asteapta autobuzul in gara si cum incerc sa imi inchipui povestea lor de viata,sa vedeti greselile soferilor si sa auziti gandul meu ce zice :”ce duda esti….cu masina aia si tu o bomba de sofer….da-o incoa daca nu stii sa mergi cu ea!”(de parca eu as merge mai ceva ca un profesionist ).
Din 2 una, ori iese cel mai exceptional film ce apoi se transforma in serial ori devine cel mai crunt cosmar atat al meu cat si al vostru.
De ce? Simplu, se poate afla ceea ce gandesc si voi m-ati cunoaste si mai bine, poate chiar mai bine decat ma cunosc eu, lucru nerecomandabil in primul rand psihologic. De ce zic asta?  Pai v-ati putea foarte usor sa va identificati cu mine si sa traiti prin mine, astfel uitand de propria persoana. Si in al doilea rand, nu e chiar asa de bine sa cunoasteti chiar asa de bine o persoana….unde ar mai fi elementul surpriza…

Da! Ar fi bine daca lumea ar fi sincera si directa cand trebuie, dar nu mereu. Cateodata e bine sa tinem unele lucruri pt noi….altfel cum ar mai exista surprizele facute persoanei dragi sau petrecile surpriza?

Eee.. hai ca am dat-o mult pe psihologic in seara asta…..oare va face placere sa imi cititi toate chestiile ce le debitez p-aci??
Timpul va raspunde….

Partea muzicala o pun cand ajung acasa si fac corectura necesara.

 

Lasă un răspuns

