„neste” chestii despre „neste” filme


 

Este interesant ca nu stiu ce sa mai scriu… parca am ramas fara cuvinte, fara idei, desi cand sunt plecata imi vin idei cu nemiluita.

Bun si telefonul asta al meu smart… mai scriu vreo idee, am acces la net. M-as baga sa ii schimb versiunea de android, dar nu stiu cum si nici nu vreau sa il bulesc, tre sa ma tina 2 ani.

Aaaa…. gata… mi-am adus aminte de ce imi chinuiam creierul in ultima vreme sa va scriu : despre filmele recent vazute

Din nefericire ca am o curiozitate nativa, m-a pus al mic cu cornite (am pe cine da vina) sa ma uit la Alien armagedon.… :))))…. ideea e buna, dar punerea pe micul ecran , ca marele ecran nu cred ca l-o vazut e de tot rasul… cred ca al meu film ar putea iesi mai bine decat porcaria aia de film.

Am vazut ” Take shelter” un film psihologic- Sf de nota 8.5 .. dupa parerea mea

Am ras cu lacrimi la parodia The Legend of Awesomest Maximus si am pisat ochisorii la We Bought a Zoo .

Ghost Rider: Spirit of Vengeance este dragutel mai ales ca sunt si romanasi de ai nostrii.

Doua filme dragutele de vazut intr-o duminica plictisitoare sunt : A Monster in Paris si One for the Money.

Underworld: Awakening se ridica la gradul celorlalte filme din serie.

Mai sunt, dar nu cred ca se merita mentionate….

Si gata cu parerea mea despre filme… ma duc sa pap si apoi flu-flu la oftobuz via Brasov… si e innorat afara….si nu vreau 😐

Dar va anunt cu fericire ca :

 

 

Multumesc 9gag ca mi-ai luat o parte din suflet….

 

Have fun and play nice.

 

 

2 gânduri despre &8222;„neste” chestii despre „neste” filme&8221;

Lasă un răspuns

