Oameni fel de fel


 

Ceea ce m-a facut sa scriu articolul de azi este o scena vazuta acum nici 5min.

Ea..o blonda somptuasa, ochi albastrii, imbracata cu o jacheta alba cu guleras de blanita, balerini albi si pantaloni negri. El brunet, ochi caprui gaina de piele, mers de smecher, tinandu-o pe ea de mana.
Ea, mandra mergea cu nasul pe sus…..cel putin nasucul o ajuta pt o aerodinamica buna…
Trec fitiosi pe langa mine…merg sa cumpere mandretei un strudel…si-a luat si el..revin…trec iar pe langa mine…ea cu mersul mai batzos si apasat….cu gentuta atarnand pe mana firava, dand un „pff” in dreptul meu si aruncandu-si parul prea oxigenat pe spate….
Mergea si mai apasat ca sa pot auzi toacele virtuale si sa vad puterea celor 20 de kile pe un picior poate si mai putin.
Jacheta cu chestii sclipitoare aplicate o fac usor vizibila la cei 155cm inaltime…el e o idee mai inalt.
Stau si asteapta un autobuz….boticul si asa mare, deveni si mai si din cauza asteptarii….

Hainele nu-s de firma, iar pe ea nici fatza nu o tradeaza ca fiind o frumusete rara.

Sunt oameni normali ca mine si ca tine, probabil cu o situatie financiara mai precara ce vor sa si-o ascunda, dar mai mult o scot in evidenta asa…
Vb aia: prostul nu e prost destul pana nu e si fudul.
Sper ca am redat bine.
Chiar daca ai o situatie financiara nu tocmai roz, nu incerca sa o faci sa para pt ca vei pierde mai multe, parerea mea…

Noh ca autobuzul meu nu apare…muzica si corectura cand ajung acasa.
Have fun and play nice!!!

 

later adaugat (a2a zi) :

Am ajuns cu greu acasa aseara… draga Codreanule iti recomand eu si restul lumii ce face naveta cu firma ta : pune draq si vezi ce se intampla prin firma ta si mai da jos din burtica, aia nu te lasa sa vezi ce harababura e.

Faza de aseara descrisa mai sus mi-a ramas pe creier ca o pata incapatanata ce nu vrea sa iasa… cum sunt oameni ce au partea de si gasesc persoane de care sa profite.. sa le faca poftele… si noi astia ce ne chinuim sa fim corecti, sa facem ceva constructiv, incercam sa ne respectam principiile cu care am fost crescuti..  nu profitam de altii.. etc… panuta mea… daca la capitolul asta nu am bafta ( ma refer la luv) macar in domeniul financiar sa am bani… pai nu?? be positive!

 

Lasă un răspuns

