ganduri, gandulete si alte prostioare


 

Este deja 11 jumate PM… se pare ca nimeni nu imi simte lipsa pe blog… in sensul sa ma traga de urechiutele mele mici si frumoase ( da!mi-au murit laudatorii) si sa  imi zica : ai blog, scrie! ca ma parpalesc aici sa vad ce iti mai trece prin capusorul tau!

Eeee… stiu… visez frumos…..desi traficul meu o scazut… totusi parca simt ca nu lipsesc… ca sunt iar invizibila… invizibila sunt de multe ori n lumea reala… dar totusi aici tre` sa fiu magnifica, de nepretuit, cautata, ceruta etc.

Cumva imi place sa merg pe strada si sa vad ca nimeni nu ma baga in seama, nimeni nu ma vede, desi cantitatea mea nu e neglijabila… de ce?? pai asa pot observa in liniste comportamentul, reactiile, etc..

Zilele astea am avut parte de o imensa lene… lipsa de chef de viata…. pana si vremea ne-a facut o farsa de toata frumusetea..pe cand se preconiza ca va fi cald, surpriza… a nins.

Din pacate, Duminica, am primit vestea ce m-a lasat fara cuvinte. Actorul  ce il stim ca reprezinta secolul lui Caragiale, a murit la cei 88 de ani.. eu asa il stiu.. asa am imaginea despre el : nenea din Caragiale. Tot respectul meu MAESTRE!!!!!

Sorb incet din cafeaua mea cu lapte… da .. e seara si beau asta… simteam nevoie de cofeina.

Emma spunea in articolul ei ca incepand de saptamana asta (ea zicea de azi, ii dau mai mult timp) o sa se apuca sa se mai”giugu-giugu” adica sa se mai fardeze, sa se imbrace altcumva etc.. ii doresc multa bafta…

In principiu eu ma gandesc sa ma fac iar roscata….. dar ma mai gandesc…

Vroiam sa scriu de mai multe…dar am pierdut sirul lor… cursul e pe sfarsite si eu tre` sa imi fac lucrarea de examen.. un fel de referat/proiect de vreo 20-30 de pagini.. dar lenea….

Sunt obosita.. lipsita de viata.. mama ei astenie de primavara…

Sper ca maine sa fie cald… sa nu ma imbrac gros.. sper ca autobuzul sa fie la timp… Al naibii speranta,.. eu am zis ca e moarta si uite-o cum apare de fiecare data.. e ca pasarea pheonix..

e 12:17… mi-a luat o eternitate pt cateva randulete…. grav….

Noapte buna

 

7 gânduri despre &8222;ganduri, gandulete si alte prostioare&8221;

  1. Ce se intampla aici???? Astenie de primavara… pfff!!!! In Romania, mai nou, exista doar doua anotimpuri: vara si iarna. Nu poti sa ai astenie de primavara. 😉

Lasă un răspuns

