Acces in reluare


 

In seara asta m-am chiorat, ca nu m-am benoclat demult la treaba aia de emisiune de  pe Antenutza unu … sa raman pff si alta nu.

Nu stiu cum se face ca de fiecare data cand ma uit la emisiuni de genul, stiri si alte chestii vad care mai de care treburi, chestioare, prostioare.

Am aflat cum o tanti numita „regina dansului din buric” (pana si eu dau din slaninuta mai bine decat aia, parerea mea) are unspe mii de toace, kile de aur si gene „mirobolante”.

Am mai aflat cu „stupoare” cum Oana Roman era sa moara.. a picat tavanul in camera in care isi proba rochia…. acum 20 de ani…

Irinel dadu testul cu minciuni….scuze… poligraful.

La postul concurent, Kanal D , nea ala ce castigase mult la loto si s-o insurat cu una de 20 de ani incepuse sa dea declaratii ca :” este greu sa fi casatorit cu o tanara de 20 de ani”.

Acum ma uit la ” Romanii are talente” .. e fain.

In ultimile 2 saptamani am avut o problema cu masterchef… M-am uitat prima data la varianta US cu Ramsey Gordon.. superb, apoi am trecut si m-am uitat la ai nostrii.. sincer astept show-ul lui Bendeac ca sa vad varianta parodiata. Am descoperit ieri Junior masterchef australia…. am ramas muta de uimire in timp ce ma uitam la dracii de copii de 7-13 ani cum fac feluri de mancare la care eu ma balbai doar la pronuntarea numelor acestora…nu mai zic sa le fac…

Oricum m-ar da astia afara la ce fel de papa fac :)) nici ceapa de taiat calumea nu stiu sa o tai :)).

Noh… va las

HAve fun and play nice

 

Lasă un răspuns

