titlu


 

La multi banuti, Floricutelor.

Azi m-a absorbit o noua emisiune ce o pot vedea pe vplay: undercover boss.

E vorba despre CEO sau COO ce coboara la munca de jos si vad cum le merge de fapt firma.

Este foarte interesant, mai ales daca mai ai un pic si absolvi un curs de manager resurse umane, asa cum fac eu.

In ultima vreme nu am mai scris… parca inspiratia imi dispare pe zi ce trece… imi trage tzeapa mai ceva cum o face vremea… ninge… ninge de la 3….. e mai mult ca o lapovita… nu-mi place…. maine tre` sa plec iar in Bv.. mai am o saptamana si gata…. inca un curs… inca o sansa in plus.. sper.

Om trai si om vedea.

Am vazut aseara „breaking winds” parodia dupa twilight… pe scurt.. e mult mai buna prima parodie..pacat de actori si de scenariul aiurea.. ideea era in principiu cat de cat ok.. varza filmul.

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

