Saptamana Mare si ipocrizia


 

Nu ma lasa inima sa nu discut despre ceea ce se intampla in zilele noastre in aceasta perioada , care, conform Bisericii ar trebui sa fie de post, rugaciune, curatirea pacatelor si etc…si bineinteles ca nu se intampla asa.

Deja se umbla cu „cadouri” la alesi, de la alesi la votati… un cozonac, o punga de faina, ulei.. ce o mai fi cu speranta ca voturile vor creste in favoarea partidului.

Romanul e sarac ce-i drept, nu refuza ca nu e frumos, dar de votat o sa voteze cu cine vrea el. Dar imi pare rau pt cei ce pica in plasa lor.. de batraneii ce vad in „cadoul” ala un strop de binevointa, ca nu sunt uitati.

Pe strada auzi mai multe injuraturi decat de obicei, oamenii se inghesuie la cumparaturi, fetele lor nu-s senine deloc… sunt gri, posomorate si satule de ritmul in care au intrat.. o monotonie ipocrita in care mai toata lumea zice ca e frumos si luminos cand nu e, cand ii critica pe altii, dar la ei nu se uita…

E saptamana Mare…. nici vremea nu ne ajuta….

Imi cer scuze ca nu am scris, dar de ce sa scriu mult si prost cand nu am nimic a spune?

Ma pregatesc pt ultima zi de curs.. am examen, tineti-mi pumnii.. 😛

Have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;Saptamana Mare si ipocrizia&8221;

Lasă un răspuns

