I`m home


 

Si iacata ca ajunsai si yo acasuca la mine si inca ma chinui sa ma trezesc….

Am fost la tara… hmm… ploaie, nervi, stres…. nu imi place..

Vreau sa am o vacanta si eu ca tot omul, sa ma distrez, sa simt ca imi este bine si sa imi incarc acumulatorii, ca bateriile sunt cam depasit..

Astia de la rds-rcs m-au lasat fara posturile intact media… rusinica sa le fie, chit ca n-au mereu programele faine, dar eu platesc pt ele… imi fura inspiratia, nesimtiti…Totusi, ca abonat/ client, nu ma intereseaza ce probleme au cu astia de la intact si nici nu prea imi pasa pt ca nu ar trebui sa fie afectat serviciul pt care platesc. Sa se judece, sa faca ce vor, dar pana nu apare o hotarare judecatoreasca irevocabila sau un acord intre cele doua companii prin care ori se evita reciproc ori continua colaborarea si noi suntem anuntati de acest lucru, nu ma intereseaza decat sa primesc grila de programe pt care platesc.

Pt astia de la rds-rcs as mai avea eu ce sa le zic, de exemplu pt callcenter-ul lor, pe langa ce le dati salarii faine pt un callcenter, puneti mana si bagatii intr-un training calumea ca-s total pe langa plus ca se aude de-am**lea si simt ca trebuie sa urlu la ala.

Mai am o alta nemultumire, de aceasta data legata de reclame: de ce intotdeauna femeile fac curat si sunt in bucatarie??? Si mai zic astia ca e egalitate intre sexe, uite asa se cultiva preconceptiile… huuuu.. sa treaca barbatul la cratita si in reclame … si asa cei mai buni bucatari sunt barbatii.

Reclama favorita e de la Bucovina.. e dragutzica foc, felicitari companiei de publicitate ce a facut-o.

Aseara vroiam sa scriu pe blog, dar am ramas blocata la romanii are talent… mi-a placut reactia lui Andi Moisescu cand a vorbit de Justin Bieber :)) precum si a copilasului ce a cantat.

Romanii au talent.. au talent in de tooate (voiat pus mai multi de „o”), numai sa fie sprijiniti, incurajati si sa nu le mai fie obstructionata calea de atatea obstacole.

Hai ca o iau pe filozofie… ma bag in pat… ma deranjeaza burticuta.. iara,….. mama ei de tanti….

 

Have fun and play nice

 

2 gânduri despre &8222;I`m home&8221;

  1. Dupa comunicatul de presa Rds-Rcs a intrerupt contractul cu Intact Media in urma unei cereri exagerate de contract de difuzare , pe romana Dan Voiculescu vreao 7 mil Euro ptr ca sa difuzeze posturile , desi anul trecut anutase ca Antena 1 si Antena 3 sunt gratuite , anul acesta vrea bani pe ele (cauta pe google Comunicat Presa Rds-Rcs)

    1. comunicat ce a aparut dupa ce a intrerupt contractul. pe mine ca si client putea sa ma anunte prin un biletel atasat la factura. eu ma refer la respectul fata de clienti

Lasă un răspuns

