oare…..??


 

Recent, am aflat ca unui amic de al meu i-a murit un prieten drag…..

Cumva asta m-a facut sa ma gandesc …. oare… daca eu incetez sa mai exist….o sa se simta lipsa mea?? am afectat pe cineva in bine cu existenta mea??

Nu am scris pe blog de ceva timp….cititorii mei nu m-au luat la rost…. asta in cazul de mai am cititori fideli….. nu cred ca ar plange cineva dupa mine.

Deci, probabil nu are face mare valva o disparitie subita a mea.. :))

Oricum…. viata este ca un carusel…. cu suisuri si coborasuri….cand ne vine sfarsitul asta e… trebuie sa acceptam…atat noi cat si cei de pe langa noi… Oricum daca mi s-ar intampla….apropiatii mei ar avea parte de episoade de bantuire :))

eee… nu o sa va fie dor de mine…..dar o sa va bantui… buhuuuhuu

 

2 gânduri despre &8222;oare…..??&8221;

  1. hei… ai si tu viata ta personala… nu trebuie sa te trag de urechi pentru fiecare zi in care absentezi 😛
    iar cat despre cealalta grija… stai linistita… sunt singura persoana din lume pentru care se va da petrecere ca am murit :))

Lasă un răspuns

