Luni.. pe ceata


 

Iata ca incepe inca o saptamana…o saptamana in ceata…

Vineri m-am chiorat la ” romanii are talente”… am pisat ochii pt cei de la No Limit…. nu din mila, ci pt ca imi parea rau ca nu pot avea placerea de auzi sunetele minunate ce ne inconjoara, muzica pe care danseaza….Eu una as muri daca as pati asa ceva… nu pot sa traiesc fara muzica… este dependenta mea, drogul sufletului meu.

Am fost ca un copil cand castigatorul acestui an si-a facut numarul…. fascinata pana la ultima secunda.

Ieri seara la schimb de ” ma-te”  m-a uimit varsta mamicilor 20 si respectiv 22 …. casatorite la 18 si respectiv 17 ani… scuzati dar : ce copile prostute….

Dupa cum stiti sunt impotriva casatoriilor intre tineri… traiesteti viata.. apoi vezi daca ai putea sa iti intemeiezi o familie, daca esti in stare de asa ceva…

Nu inteleg tinerii ce fac pasul asta asa devreme.. nici nu iesi din scoala si hopa-tzup ne casatorim.. apoi plang ca vezi Doamne i-au inselat partenerii sau inseala ei… hmmm .. oare de ce??

In cazul mamicilor astea, partenerii de viata erau mai mari ca si varsta, diferenta fiind de 10 , respectiv 15 ani.. una luase in serios rolul de sotie si cealalta inca era ca un copil, desi avea un bebe de 2 ani si ceva…… in fine

Azi imi incep ziua cu ceva…. cu ce exact nu stiu, dar vad eu….

 

pt inceput o muzica buna, a3a cana de lapte cu cafea si muzica la maxim….

 

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

