ploaia … chestii.. treburi.. capuse


 

Astazi stau si tastez cu ochisorii somnorosi…

Azi-noapte nu prea am reusit sa dorm… m-a trezit ploaia….puteam sa jur ca vine ditamai raul.. ce rau.. fluviu si ma ia cu tot cu bloc… apoi m-a apucat frigul de  a trebuit sa ma dau jos din pat, sa iau plapuma de iarna din dulap si s-o pun peste cealalta.. dupa juma de ora m-am incalzit cat de cat…

Azi am ascultat stirile in timp ce m-a apucat boala numita „chef de bucatarit”.. imi cer scuze, nu am poze si retete… mi-a trecut prin cap doar la final ca ar fi fost bine sa trag niste poze si niste intructiuni intr-un articol pt categoria „teroare in bucatarie”… asta e.. data viitoare… si cum ziceam, in timp ce spargeam eu oale, aud ca s-au mai gasit 4 cazuri in brasov de acea boala ce se zice ca e transmisa de capuse…deja erau vreo 100 si ceva de cazuri de la inceputul anului, ca sa nu mai zic ca a murit un jurnalist tot dn aceiasi boala….mi se pare prea suspect.. teoria conspiratiei ar zice ca este de fapt un virus plasat cu atentie pt a vedea cum subiectii umani reactioneaza.

Daca va ganditi bine, s-ar putea sa am dreptate..

in fine….

O felicit pe Emma pt noua achizitie… si plang ca al meu Bobocel pleaca maine in Italia…..asta  e.. viata merge mai departe

Va las cu vitorul meu stres muzical

Have fun and play nice

 

Lasă un răspuns

