vizita lunara si weekend-ul


Presupun ca stiti la ce ma refer cand zic vizita lunara… daca nu stiti, va informez ca este acea perioada intalnita majoritar la sexul feminin cand este eliminat ovulul nefecundat.. zic majoritar, pt ca exista si unele exemplare de sex masculin ce sufera aproape aceleasi simptome, desi nu detin  aparatul reproductiv necesar… sunt alaturi de consoartele lor trup si suflet.

In aceasta perioada este binecunoscuta starea femeilor… irascibile… cu schimbari de stari, mereu puse pe cearta… plangandu-se de chinuri (lucru adevarat.. nu doresc nici celui mai rau dusman asa ceva) si asa mai departe…

Eee.. la mine e invers… in perioada asta sunt mai buna, calma, dragastoasa… bineinteles ca ma plang si eu de durerea sfasietoare a ovarelor mele.. de imi vine sa bag mana dupa ele si sa le scot…DA! asa de dureros poate fi..

Fiecare femeie are modul ei de a face fata situatiei.. nu toate sunt nebune si nu toate sunt ca mine..Asa ca fiti alaturi de ele si luatile in brate…face mai mult decat un calmant acest lucru.

Si eu in aceasta luna… am decis sa redevin copil…. ma uit de ieri la Sailor Moon.. infololita si flancata de pernute pt am imi fi caldut la spate si burtica….

Ma uit online pe vplay.ro….e mai simplu asa decat sa ma apuc de cautat dvd-urile..

Mi-e dor de copilarie… mi-e dor de a ma visa Sailor Jupiter…… nu ca acum nu mi-ar fi zburat gandul asa un pic la asta…

Acest anime este considerat a fi primul anime, din cate am citit eu.. are 20 de ani… si inca reuseste sa ma poarte in acea lume frumoasa asa cum a facut-o acum 16-18 ani cand aparea pe TVR1.. prima data a aparut seara…. inainte de stirile ce erau la 20.00 apoi l-au redat la vreo cativa ani dupa in programul de dupa-amiaza pe la 14:00…

Nu le am cu memoria dar astea le tin minte….

Recomand tinerelor generatii sa il urmareasca..nu pierd nimic, ba chiar castiga…

Acum, ma intorc la a mea Sailor Moon…. si in al meu pat.. plin cu perne…

Have fun and play nice.

 

10 gânduri despre &8222;vizita lunara si weekend-ul&8221;

            1. din cate stiu eu, in fisa postului de blogar nu zice ca trebuie sa imi dau varsta la comanda, daca citeai paginuta ” despre yo” gaseai raspunsul la intrebarea ta.
              si sunt o blogarita destul de buna atata timp cat te pun sa imi citesti blogul

Lasă un răspuns

