o alta teroare… in bucatarie


 

Desi mama zice ca asta e o boala grea (ei nu ii place in bucatarie).. mie imi place sa experimentez de nebuna chestii culinare.. si nu de putine ori din 5-7 retete fac una.

In ultimile 2 saptamani zici ca-s blocata pe emisiuni culinare si asa mai departe.

Acum ceva timp a vazut la ciresica de pe tort o gagica ce a facut pulpe umplute… tipa.. a dezosat pulpele, a luat pielea si cu carnita de la pulpe taiata finut si inca mai ceva p-acolo.

Azi ma trazni ideea sa fac si eu… dai si cauta pe goagal retete de genul, bineinteles, cum a facut aia nu am gasit, asa ca am fabricat eu ce se putea fabrica p-acolo de a face ceva bun la gust.. asa ca o sa va terifiez cu a mea reteta :

– 2 pulpite pui

– condimente : sare, piper, boia dulce,busuioc,oregano

– feliuta de paine

– ceapa rosie

– un catel de usturoi

– jumatate de ardei gras

– jumatate de legatura de patrunjel verde

– sunca presata 10g

– unt 50g

– branzica feta 30g

– un ou

– o tentativa de suc de la jumatatea unei lamai

Acum e acum…. (bineinteles ca pozele le-am mai sofisticat un pic in picassa, pt efect dramatic)

Mai intai se dezoseaza si se indeparteaza pielea frumos si cat mai intreg posibil… gen crima din imagine :

 

Se spala pielea si se lasa la scurs, intre timp se toaca marunt carnita ce a fost dezosata si se condimenteaza si se stropeste cu un pic de suc de lamaie

se toaca ceapa rosie finut si un catel de usturoi, precum si patrunjelul ce apoi sa calesc in tigaia cu ulei incins pana incepe ceapa sa piarda din culoare apoi se adauga painica stoarsa si sfaramata pana se rumeneste un pic painicuta.. sau parti din ea

 

se taie finut si jumatate de ardei gras si sunca apoi se amesteca cu carnita de pui

 

 

Peste amestecul de painica si ceapa racit se adauga un ou batut si se amesteca bine

Amestec ce se va turna peste carnea amestecata cu sunca, ardei si cele 50 g de unt care s-a facut in bucatele mici

 

dupa ce mai imbolnavim ingredientele prin amestecare… taiam in cubulete branzica feta si o lasam deoparte

 

Se ia pielea si se umple cu minunea cu amestecatura aia si se pune la mijloc cateva cubulete de branzica feta

 

Ne chinuim apoi cu niste scobitori sa „coase” treaba aia se am facut-o ca sa nu iasa umplutura p-fara si se pune ori in tiogaie ori la tava la cuptor.. eu am pus-o la cuptor pt ca mi-a ramas umplutura ce am pus-o in sferturi de ardei gras. Atentie sa il miscati din 2 in 2 minute pt ca se prinde pielea si patiti ca mine.

 

Eu am mai facut un sos de usturoi (smanta cu usturoi) si niste cartofi dati pe razatoarea mare si prajiti..

si toate astea le-am inghesuit pe o farfurie cam mica.. ca alea mari sunt ca un platou

 

 

Pofta buna copii

 

Lasă un răspuns

