1 Iunie 2012


La multi ani/bani, copilasi de toate varstele!

Eu una recunosc ca inca sunt un copil ce se incapataneaza sa se maturizeze… inca ma bucur de micile lucruri… inca cer o bombonica si pun botic cand nu primesc ceva bun…. inca ma alint si mai ganguresc mai ceva ca un bebe…. vocea.. nici nu mai zic ca uneori dau impresia de un bebe de 2 ani, daca ma chinui un pic..

Butonand pe utube pt melodii de stresat lumea am descoperit o melodie ce ne-o canta invatatoarea…cantacel de incalzire… ca ne incalzeam manutele pt a incepe sa scriem…dupa atatia ani….17 mai exact inca am imaginea vie ai invatatoarei mele si a gesturilor sale… mi-e dor de acea parte din viata

 

 

Lasă un răspuns

