inceput de luna


 

Si uite ca a mai trecut un weekend si am si intrat in a6a luna din an… a trecut jumatate de an si d-abia am simtit ca a trecut.

Aseara am avut „onoarea” de a vedea emisiunea „fete bune” in reluare…. emisiunea asta a reusit sa faca ce nu au reusit cele mai bune filme horror din cate exista pana in prezent : mi s-a facut pielea gaina de fiecare data cand le auzeam razand….deci, numai in pauzele publicitare imi reveneam cat de cat… ca sa nu mai zic ca am ramas surprinsa de cat puteau sa pape alea si cum papau. Ca sa nu mai zic ca atunci cand am vazut ca Sanziana conduce o superbiciune de BMW….. din care rasunau manele…. :((  cd facut de „iubiii” …  l-as fi batut pe iubi ala cu ranga…..NU ASA SE RESPECTA UN BMW SAU O DACIE!SAU ORICE ALTA MASINA!

Limbajul este exceptional de „elevat”, noroc de beep-uri si de rasul care ma facea surda pret de cateva secunde..

Si culmea e ca aceste „dragutele” ne populeaza televiziunile , desi Tonciu zicea de altele, dar pe ea nu se vede. Ce putem invata de la ele ??? Hmm .. ca viata e distractiva cand esti dintr-o „famile buna”, ca tzatzele la vedere atrag sponsori si ca trebuie sa folosesti un limbaj „elevat” ce merita bipuri pt a atrage cocalarii plin de bani si de manele… Deja mi-e greatza…..

Am uitat sa va zic ce am primit de ziua mea : refacearea transformatorului pt jocul meu pe tv Sega mega driveII.. asa ca am bagat o ora de Galaxian cu 2 pauze de Mario… si saracelele degetelele mele… alea mari ca joystick-urile nefiind folosite de mult erau cam blocate …

Si asa cu minunatul meu weekend…..

Have fun and play nice

 

Un gând despre &8222;inceput de luna&8221;

Lasă un răspuns

