„eu cu cine votez”??


 

Ca un bine cunoscut personaj al lui Caragiale, intreb : „Eu cu cine votez??”

Anul asta zici ca au innebunit oamenii cu alegerile astea : batai, amenintari, parade, petreceri, excursii si multe altele.. Curvele politice apar ca  ciupercile dupa ploaie.

Am un teanc de pliante si ale porcarii

Promisiuni peste promisiuni si alte promisiuni….. oamenii nu mai stiu ca o promisiune inseamna un contract verbal , adica odata ce zici ceva trebuie sa si faci ceea ce ai zis,daca incalci acest contract, credibilitatea ta scade, ca si la o firma de orice gen : nu te tii de contract, ciu-ciu clienti.

Mi-e sila de ce se intampla.. mi-e sila de tot… d-abia astept ca alegerile sa se termine, desi nu stiu cu cine sa votez… nu am de unde alege.. nu am ce alege… nimeni nu imi inspira incredere… nu mai cred in promisiuni..nu cred pana nu vad, cum ziceam unuia dintre candidati cand m-a abordat.

Oraselul meu satuc a fost photo-shop-uit mai ceva ca un manechin pe coperta revistei Vougue. „Asa va arata minunatul nostru oras”, ” sub conduceea noastra asa va fi” … bullshit.. scuzati sau nu limbajul, dar asta e.. asa e.. e un mare…. cacao (bullshit).

Asa ca…. Duminica este ziua de alegere.. ziua in care ne duce la urne.. trantim o stampila la o ala-bala sau cu stiinta… stiu, nu e etic.. dar cateodata… nu ai de ales…din ce e mai rau ce sa alegi? raul cel mai putin rau? care-i ala? toti sunt la fel.

Om trai si om vedea.

Nu uitati ce inseamna PROMISIUNEA!!!!!!!!!!!

 

 

Lasă un răspuns

