Critica celui mai mare critic al meu


 

Cum mai fac, mi-am frunzarit bloguletul ici prezent…constat cu surprindere ca imi place persoana ce scrie acele cuvinte pline de idei, de umor, intr-o anumita masura si usurinta in scriere. Nu ma dau mare ci doar am privit la mod obiectiv minunatele mele scrieri… am dat peste articole ce am uitat ca le-am scris… ma uimit modalitatea de a scrie a Aletzsei, de a isi face cunoscute ideiile, parerile si gandurile… parca citesc pt prima oara ce scriu… descopar o persoana noua ce ma captiveaza….stiu …. suna aiurea si poate egocentrist, dar am reusit sa ma uit obiectiv peste acest blog, dupa muuuult timp… pauza de el, de fapt, pauza de a scrie m-a facut sa reusesc asta.

Aletzsa este o persoana deschisa, haioasa dar si complexa… inteligenta, diplomata si tare agera la minte…. vocabularu-i bogat, desi are greseli de ortografie.. mai lipsa o litera, un spatiu.. chiar si cate un cuvant.. cel mai probabil facut din graba de a scrie, cel mai probabil nu isi face ciorna si scrie direct.

Pasionata de fotografie… dar in ultima vreme nu mai apar poze facute de ea… nici pe blogul asta si nici pe celalalte….ceva a patit….. a lasat-o inspiratia, oare? Cu proiectul cu pufosii nu a facut nimic, iar de carte nu a mai pomenit nimic.

Ultimile 2-3 luni nu prea a scris cum o facea inainte….nu-mi place, ceva din starea ei s-a schimbat… zicea ca incearca sa se schimbe, sa se reinventeze…. nu se vede nimic… a delasat blogul si pasiunea ei…. nu-i bine…. nu faci draga Aletzsa  ceea ce zici. Vrem sa vedem schimbari, vrem sa vedem proiecte duse la final, nu cum faci tu deobicei… incepi si nu termini.

La scris esti buna, cat de cat, poate la asta vei escela in viata, desi momentan freci menta p-acasa… scrie, pt ca nu se stie cine te va observa, dar pana atunci iti cizelezi stilul.

Viata e o curva… stim toti asta, asa ca nu te mai lamenta ca te ….. , o astfel de dama e platita sa fie….. nu ea sa te…. , deci ce faci? fi „barbata”!

Pune mana si iubeste-te, pt ca din interior incepe si vine schimbarea, gandirea pozitiva aduce in urma ei numai lucruri pozitive si intarirea sufleteasca… nu ceri ajutor, dar astepti ca sa te loveasca ajutorul in fundulet si sa ai calea deja batatorita.. sa vezi poteca vietii si sa ai si un gps… viata nu e asa, calea ti-o faci singur, desi pe drum dai peste alte poteci si alti oameni ce isi cauta drumul in viata… astea sunt lucruri ce le stii.. si le stii foarte bine.

Ce mai atata vorba…?? Pune mana si scrie! Pune mana si apreciaza-te si iubeste-te! Lasa ce cred altii, schimbati parerea despre tine.. esti asa cum esti si te poti imbunatatii!

 

 

Lasă un răspuns

