ganduri de seara


 

Este o seara calduta de iunie… azi m-am cam topit.. prea cald pt gustul meu… iubesc caldura, dar nici prea cald…

In seara asta m-am chiorat la stiri… oamenii devin din ce in ce mai violenti, din ce in ce mai animalici… orgoliul si puterea inving din cate se pare in ziua de azi…

Rautatea iese la iveala… din ce in ce mai mare si mai multa… Se zicea ca semn de incepere a Apocalipsei ar fi iesirea la suprafata a rautatii…. deci… se aproprie acel sfarsit al acestei lumi.

De mult ori ma intreb de ce ar merita omenirea salvata, desi v-am zis care este de fapt Apocalipsa (disparitia tuturor elementelor negative, schimbarea mentalitatii si asa mai departe)… dar sa zicem ca se intampla ceva ca in filmele cu sfarsitul lumii.. sau cum e in SUPERNATURAL, serial care m-a prins in ultimile 2 saptamani… daca soarta ar depinde de cativa oameni, sa decida ei daca omenirea merita sa continue sau nu.. oare ce ar decide??? sau alta situatie, daca se adevereste ca suntem experimentul  unor extraterestrii si acestia ar decide sa incheie exprimentul dar ne-ar da posibilitatea sa le aratam de ce nu ar trebui sa isi distruga creatia, oare am avea ceva bun care sa ne salveze de la disparitie??… cel mai probabil i-am ataca cu armele nucleare si cate si mai cate s-au mai inventat de la Hirosima incoace.

Sincer.. daca ar fi dupa mine… le-as da verde in a rade omenirea de pe fata Pamantului… am distrus aceasta planeta minuata… stratul de ozon este din ce in ce mai subtire si ne plangem ca vezi Doamne e prea cald.. prea sunt schimbatoare anotimpurile…suntem rai unii cu altii si daca nu ne extermina altii, noi singuri o vom face, dar mult mai dureros.

Duminica am vazut un documentar pe National Geographic ii zicea ceva de genul : formarea unei planete in care arata cum s-a fomat scumpica noastra Terra… tot respectul pt cei ce au facut documentarul, mai ales graficienilor.  Ceea ce s-a chinuit natura in atatea milioane de ani…. am distrus noi in cateva sute de mii de ani…

Da…. sunt oarecum sparata pe omenire… pe ipocrizia ei…Sper sa vina Apocalipsa…. omenirea si planeta are nevoie de ea… oamenii au nevoie de schimbarea de mentalitate …

 

Lasă un răspuns

