drama lui Nastase


 

Pt cei ce au intrat pe acest blog pt acest titlu, nu e o stire bomba ci simpla mea parere despre subiectul ce azi a fost pe toate televiziunile…

VAi.. vai… Nastase a fost arestat… vai…vai si iara vai… panica in Romania.. Nastase a vrut sa se sinucida….vai… da cum e posibil…. vai da ce traume o fi avand saracul om,… vai…8 luni de inchisoare… vai da ce tragedie….. bite me.

Sunt lucruri mai importante in tara decat ca un nene ce a facut multe porcarii si care stia ca va fi prins si stia deznodamantul incearca sa atraga mila „boborului” cu asa un show de zile mari… da, dragii mei, eu una cred ca a fost de fatzada totul…

Nu inteleg aceasta imbulzeala a televiziunilor asupra acestei stri…. cand e vorba de criza din sistemul medical, de gresesile groaznice facute de niste asa-zisi medici ce au mai facut astfel de grozavii si nu sunt trasi la raspundere , cand e vorba de violenta in familie, cruzimea fata de animale si alte atatea lucruri mult mai dramatice… nu exista asemenea imbulzeala mediatica.

Cand a fost proiectul de la Acasa TV legat de legea impotriva violentei domestice a fost liniste.. numai cei de la acasa faceau ceva valva… atat…

Rusine oamenilor de televiziune ce considera asta important….

Nu-mi pasa de Nastase.. am lucruri mai importante ce merita atentia mea si a romanilor.

 

 

 

Lasă un răspuns

