relaxare


 

Am avut cateva zile pt mine.. singura.. acasa… da, sunt sconcs.

Am facut ce m-a taiat capul, vorba vine si mi-am facut ordine in baie asa cum imi place mie…. am pierdut noptile uitandu-ma ca disperata la Supernatural si azi m-am benoclat la doua filme : Iron Sky si Dark Shadows…ultimul, superb cu Johnny Depp in rol de „bampiras”…. tare bine mai arata machiat…. plus ca nu clipocea ca mister Edward din twilight… dar de 10 ori mai mumos la cei 49 de anisori fata de „bampirasul” sclipicios.

Superb actor… cred ca am vazut mai toate filmele in care el juca… tot respectul meu si jos palaria, putini reusesc ceea ce a reusit el.

Am ramas fara seriale… fara filme…. parca filmele se repeta…. cam slabutz anul asta cu filmele… oare s-au bazat pe sfarsitul lumii??

Am vazut Prometheus…. cica arata inceputurile lui Alien…. cam dezamagitor pt mine….ma asteptam la altceva… la un nivel mai sus fata  de restul….

Noh… cam atat… ma bag un „Brave” cu o inghetat in bot, pe post de acadea.. cu un banana milkshake…

Have fun and play nice..

 

Lasă un răspuns

